شهید بهشتی قهرمان ملی و مدیری توانمند بود

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی شامگاه دوشنبه در مراسم یاد بود شهدای هفتم تیر در هیات حسینی بیرجند، افزود: شهید بهشتی از یاران صدیق حضرت امام (ره)بود و همانند کوهی استوار هرگز از هجمه ها ، تهمت ها و تخریب منافقان نترسید.
وی یادآور شد: این شهید بزرگوار هرگز در برابر جنگ روانی منافقان متوقف نشد و در آن فضای غبار آلود اوایل انقلاب گمراه نشد و با انتخاب راه درست سرانجام به فیض عظیم شهادت نایل آمد.
وی یادآور شد: در حالی که منافقان بیش از شهید بهشتی قرآن و نهج البلاغه می خواندند ولی هنر شهید این بود در آن گرد و غبار خود را نباخت .
وی ادامه داد: این سید بزرگوار در چنین شرایطی ایستادگی کرد و جریان حق را از باطل مشخص کرد و در مورد نفاق دست به افشاگری زد و به همین دلیل مورد خشم و غضب دشمن واقع شد و سرانجام هم به شهادت رسید.
وی بیان کرد: این جریان از اول انقلاب وجود داشت و در هر زمانی رایج است و به فرموده مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمن باید آگاه بود و با بصیرت عمل کرد.
عبادی گفت: به فرموده حضرت امام مظلومیت شهید بهشتی از شهادت او بالاتر است.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس راستگویی و امانتداری را از ویژگی جریان حق و افراد پیرو حق عنوان کرد و افزود: انسان های باطل در این دو مورد مشکل دارند.
وی ادامه داد: فرد باطل هرگز راست نخواهد گفت، صداقت ندارد و در مصرف بیت المال اصل عدالت را رعایت نمی کند، این جریان می خواهد کفر یا نفاق باشد فرقی ندارد.
به گفته عبادی هیاهوی این دو جریان خیلی زیاد است آنها در جنگ روانی استاد هستند و در قرآن به حباب تشبیه شدند که درون آنها چیزی جز هوا نیست.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه به مردم نفع می رساند جریان حق است که باقی خواهد ماند، مهم این است انسان با بصیرت و آگاه در این جریان حق را از باطل تشخیص دهد.
عبادی گفت: یکی از ویژگی های جریان باطل جنگ روانی دشمن است و با اختلاط حق و باطل برای بعضی ها شک و شبهه ایجاد می کند و در زمان شهید بهشتی جریان باطل و نفاق فضا را چنین کرده بود.
این نماینده مجلس عنوان کرد که جریان نفاق امروز تمام نشده و در کشور ادامه دارد، بیگانه ستیزی و دشمن ستیزی در آنها کم بود و در ارتباط گرفتن با کفار از هم سبقت می گرفتند.
وی در ادامه بیان کرد: آمریکا از دو دهه قبل شعار مبارزه با تروریسم را اعلام کرد و امروز با وجود این شعار از تروریسم در منطقه حمایت مادی و معنوی می کند پس این جریان باطل در مبارزه با این پدیده صداقت ندارد و برای فریب افکار عمومی حق و باطل را مخلوط کرده است.
عبادی ، آمریکا و استکبار جهانی را حامی تروریسم یاد کرد و گفت: ایادی تحت حمایت آمریکا در یمن، عراق و سوریه بیمارستانها را بمباران می کنند ، مردان را به قتل می رسانند، و زنان را به اسارت می برند.
وی همچنین یادآور شد: گاهی ادبیات سران آمریکا و انگلیس بسیار نرم است چنین رودیکردی، نوعی فریب است و همچنان تفرقه را در جهان اسلام دامن می زنند.
وی یادآور شد: فریب کاری دشمن مربوط به امروز نیست در طول تاریخ فتنه های زیادی برای جهان اسلام ایجاد کرد ، اگر امروز بتوانند ایران را قطعه قطعه می کند پس باید در مقابل دسیسه دشمن هوشیار باشیم.
2047/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا