نمایندگی بهزیستی باغبهادران گشایش یافت

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا،فرماندار لنجان در این آیین گفت: سال گذشته 12.5میلیارد ریال مشارکت های مردمی چه به صورت نقدی و چه غیر نقدی به اداره بهزیستی این شهرستان کمک شد.
سید محسن سجاد با اشاره به فعال بودن کارگروه اعتیاد درفرمانداری گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان درسطح استان اصفهان در بین شهرستان های استان دارای مقام اول است.
وی تصریح کرد: سال گذشته همچنین 82 واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد و 245 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی برای مددجویان ساخته شد.
سجاد گفت:این مدت با هزینه ای افزون بر 34 میلیارد ریال هفت مرکزترک اعتیاد راه اندازی و برای 170 نفرایجاد شغل شده و 371نفر بازتوانی شده اند .
رئیس اداره بهزیستی لنجان گفت : به مناسبت هفته بهزیستی پنج طرح در این منطقه در حال افتتاح وبهره برداری است .
محمد حسین صادقی افزود :600نفر از مددجویان ساکن بخش باغبهادران هستند که با احتساب مدد جویان روستاهای اطراف ، شماراین افراد به هزار و 200 نفر می رسد.
صادقی درخصوص افتتاح اداره نمایندگی بهزیستی بخش باغبهادران نیزگفت: ساختمان این اداره استیجاری است که با مساحت 300متر مربع وباصرف اعتباری بالغ بر 500میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت های بین بخشی راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: افتتاح مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد پیشگامان بهبودی لنجان در کرچگان ، مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد طلوع زندگی زاینده رود در شهر زاینده رود ، مرکز مشاوره تحصیلی تربیتی محبوب در شهر باغشاد وافتتاح مهد کودک سرزمین شیرین در فولادشهر از جمله برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان لنجان است.
معاون امور پیشگیری بهزیستی استان اصفهان نیز گفت: باتوجه به توریستی بودن منطقه باغبهادران باید شاهد کاهش معنا دار اعتیاد،طلاق، ناراحتیهای روانی وجسمانی و معلو لیتها باشیم.
وی افزود: مشاوره برای ازدواج و ساماندهی آن و جلوگیری از طلاق ها وآسیب ها مشاوره و جلوگیری از اعتیاد ،کمک به افراد معتاد و برنامه ریزی آموزشی برای مهارتهای فرزند پروری ویژگی بارز بهزیستی است.
شهرستان لنجان با 245 هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
/ 6022 پ/7139

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا