فرماندار پلدختر:تلاش برای تامین سلامت رسالت بهزیستی است

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :
نورالدین درمنان روز دوشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کار و تلاش در نهادهایی مانند بهزیستی را عبادت و خدمت خالصانه دانست و اظهار داشت: اداره بهزیستی با تحت پوشش قراردادن جامعه هدف موجب می شود تا کمبودها و نقص ها موجود منجر به بروز مشکلات برای جامعه نشود .
وی به وظیفه خطیر آحاد جامعه در قبال افراد جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و افزود: خدمت به جامعه هدف بهزیستی نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است و دستگیری از مستمندان و یاری رساندن به گرفتاران موجب جلب رضای خداوند متعال و آمرزش گناهان است .
فرماندار پلدختر بیان کرد: دولت تدبیر و امید به بهبود زندگی افراد گروه های آسیب پذیر جامعه و ارتقا سطح رفاه اجتماعی آنها توجه ویژه ای دارد و از نیازمندان حمایت همه جانبه می کند ولی با توجه به آمار بالای مددجویان نیاز به مشارکت های مردمی به خوبی احساس می شود
وی خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه را عبادت ارزشمندی دانست و عنوان کرد: هفته بهزیستی بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه برای افراد تحت حمایت این نهاد است .
درمنان گفت: بهزیستی یک نهاد خدمت رسان و جزو ارگان هایی است که به تسکین دردهای بشری کمک می کند که این نهاد باید بیشترین توجه خود را به کرامت انسانی مجموعه تحت حمایت خود داشته باشد.
وی اداره بهزیستی را کارآمدترین نهاد حمایتی دانست و تصریح کرد: خدمت و فعالیت در مجموعه بهزیستی و مجموعه های آن سخت و سنگین و بسیار مهم و خطیر و دارای وظایف متعدد و سنگین است که نیازبه یاری سایر دستگاه ها و نهادها و همچنین خیرین دارد .
وی با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به همه مهرورزان فداکار بهزیستی تبریک گفت و خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی توجه به کرامت انسانی و تکریم معلولان مهم ترین رسالت بهزیستی است و این نهاد یکی از بهترین مجموعه های خدمت رسان در نظام اداری است که بخش وسیعی از جامعه از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند .
درمنان از تلاش کارکنان اداره بهزیستی که در خدمت جامعه و افراد محروم و نیازمند هستند قدردانی کرد واظهار داشت :شغل کارکنان بهزیستی خطیر ، حساس و خداپسندانه است و خدمت به جامعه هدف از الطاف الهی است .
فرماندار پلدختر پیشگیری از معلولیت و مشکلات جسمی و روحی را مهم تر از حمایت از توان خواهان دانست و گفت: همه مردم حق برخورداری از زندگی سالم و جسمی توانمند را دارا هستند و همه در این راستا مسوول هستیم .
درمنان پیشگیری و افزایش آگاهی های عمومی را یکی از نیازهای مهم جامعه دانست و اظهار داشت: بهزیستی نقش مهم و برجسته ای در پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی و توسعه و توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد .
7272/6001

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا