در بازدید رئیس دانشگاه اصفهان از مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان مطرح شد

پایگاه خبری ارک اصفهان:

 در بازدید رئیس دانشگاه اصفهان از مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان مطرح شد
شهرداری گام‌های مثبتی برای آموزش‌ فرهنگ شهروندی برداشته است
رئیس دانشگاه اصفهان در بازدید از بخش‌های مختلف روابط عمومی شهرداری اصفهان از اقدامات این نهاد در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی تقدیر کرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان به همراه معاونین خود از مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان و قسمت‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.
رئیس دانشگاه اصفهان خواستار تعامل و همکاری بیشتر میان دانشگاه و مجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان شد و تاکید کرد: با توجه به اساتید بسیار مجربی که این دانشگاه داشته و می‌توانند محتواهای مختلف علمی و آموزشی را در اختیار شهروندان قرار دهند می‌توان ارتباطات بسیار خوبی در راستای افزایش آگاهی شهروندان در زمینه‌های مختلف برقرار کرد.
وی در ادامه این دیدار با قدردانی از شهردار اصفهان به جهت نگاهی که در حوزه رسانه داشته و اهمیتی که برای مجموعه روابط عمومی قائل است، گفت: از اینکه امکان چنین دیداری از سوی روابط عمومی شهرداری برای مسئولان دانشگاه اصفهان فراهم شد کمال تشکر را دارم.
طالبی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های روابط عمومی شهرداری اصفهان این مجموعه را مجموعه‌ای به روز و با برنامه توصیف کرد که در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش‌ فرهنگ شهروندی فعالیت‌ها و گام‌های بسیار مثبتی برداشته است.

IMG_2672

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا