فائزه عبداللهی: در خدمت صادقلو بودن برای ما یک افتخار است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا ریاست جلسه شامگاه شنبه را صفرعلی پائین محلی به عنوان نائب رییس برعهده داشت، این نشست ابتدا با حضور 9 نفر آغاز شد و دو عضو دیگر حین برگزاری جلسه حاضر شدند.
حسین ربیعی عضو شورای شهر گرگان در این نشست درسخنانی تمدید حکم حسین صادقلو شهردار گرگان را تبریک گفت و افزود: از دیدگاه وزارت کشور ادامه فعالیت صادقلو به عنوان شهردار منع قانونی ندارد.
وی با شکر خدا و تاکید بر این که از درگیری های اخیر (بحث ابقا یا استیضاح شهردار گرگان)راحت شدیم، تصریح کرد: 10 ماه دیگر از ادامه فعالیت شورا باقی مانده و بهتر است اعضا به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای به دنبال پروژه های بعدی باشند.
رییس سابق شورای شهر گرگان ادامه داد: طرح های خوبی در سطح شهر از قبیل تله کابین، شهربازی و هتل ناهارخوران تعریف شده است که با شتاب بخشی در روند اجرا می تواند به توسعه شهر در همه زمینه ها کمک کند.
فائزه عبداللهی یکی دیگر از اعضای شورا نیز ضمن ابراز خشنودی از ادامه فعالیت شهردار گرگان گفت: ادامه کار و در خدمت صادقلو بودن برای ما یک افتخار است و خوشحالیم که وزارت کشور وی را از قانون ممنوعیت بکارگیری نیروهای بازنشسته و بازخرید مستثنی قرار داد.
همچنین در ابتدای جلسه، مهران فدوی منشی اول شورا و نماینده شورای اسلامی شهر گرگان در کمیسیون ماده 64 مبنی بر قانون اصلاح مالیات های مستقیم به ارایه گزارشی از جلسه این کمیسیون در هفته گذشته پرداخت و نیز تعدادی از نامه ها و لایحه های رسیده به شورا مورد بحث و تبادل نظر و رای گیری قرار گرفت.
در این جلسه از 22 نامه و لایحه رسیده، 10 لایحه قرائت و پس از بحث و تبادل نظر به همگی آنان رای مثبت داده شد.
از مهمترین مصوبه های این نشست می توان به کمک علی الحساب پنج میلیارد ریالی شورای شهر گرگان برای هزینه های جاری مصلی این شهر و از محل هزینه های عمرانی شهرداری گرگان و مساعدت 600 میلیون ریالی در خصوص تکمیل احداث پل بتنی عدالت 92 مشروط به بهره برداری از این پل تا پایان سال جدید بدون آوردن متمم دیگری اشاره کرد.
3014/1648/6203

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا