آبرسانی به 110 روستای لردگان در دولت یازدهم/ آغاز عملیات آبرسانی 61 روستای این شهرستان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در جمع مردم بخش سردشت از توابع شهرستان لردگان اظهار کرد: تامین آب آشامیدنی نقاط مختلف شهری و روستایی استان بویژه شهرستان لردگان اولویت مسوولان عالی استان در دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: در سال گذشته 330 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی استان اختصاص داده شد که 172 میلیارد ریال آن به شهرستان لردگان اختصاص پیدا کرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در دولت یازدهم علاوه بر آبرسانی شهری و روستایی وضعیت جاده ها، بهداشت، درمان، اقتصاد و امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان متحول شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکنون اجرای سه طرح مهم آبرسانی شامل سد خرسان سه، انتقال آب آتشگاه و سد ونک در دستور کار مسوولان استان قرار دارد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از سد خرسان سه موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق گردشگری و تحول در وضعیت اقتصادی منطقه می شود.
سلیمانی دشتکی عنوان کرد: فاز نخست مطالعات و طراحی اجرای طرح انتقال آب از آتشگاه انجام شده و فاز دوم آن در محله اجرا و در اولویت تخصیص بودجه است.
وی اظهار کرد: مسوولان برای اجرایی شدن طرح سد ونک با هدف تامین آب آشامیدنی و کشاورزی در تلاش هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه نیافتگی و بالا بودن میزان محرومیت در بسیاری نقاط استان مشاهده می شود و به منظور رفع این مشکل، مسوولان با یکدیگر تعامل و همدلی دارند.
وی بیان کرد: البته دولت یازدهم برای رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری تلاش های زیادی انجام و اعتبارهای خوبی در این خصوص تخصیص یافته است.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: در سه سال فعالیت دولت یازدهم، یکهزار و 500 میلیارد ریال طرح در شهرستان لردگان به بهره برداری رسیده که این نشان از توجه دولت به مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته است.
شهرستان لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
7362/6021

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا