فرمانده سپاه عاشورا: تاسی به فرهنگ عاشورا عامل اصلی پیروزی انقلاب است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، غلام عسگر کریمیان روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی، تاثیر پذیری از فرهنگ عاشورایی و داشتن روحیه شهادت طلبی را یگانه امتیاز انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها عنوان کرد و افزود: در محاسبات راهبردی عصر کنونی همه بدنبال بدست آوردن عوامل برترساز هستند تا هم حفظ استقلال و هم قدرت بازدارندگی تولید کنند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون سیدالشهدا و پیروانش توانست با تولید فرهنگی به نام دفاع مقدس در مقابل دشمن چنان قدرت بازدارندگی ایجاد کند که دشمن حتی تصور تجاوز به خاک ایران اسلامی را نکند.
کریمیان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان است همچنان که رهبر معظم انقلاب زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان را کمتر از شهادت نمی داند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبداله الحسین گفت: رسالت پیام رسانی حضرت زینب در حقیقت تداوم راه سیدالشهدا در روز عاشورا و صحرای کربلاست.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: امروز پیام رسانی شهیدان، مشارکت در جهاد و مبارزه با یزید زمان وظیفه ماست.
کریمیان با بیان اینکه دشمن از سر ما دست بر نمی دارد، افزود: بعد از 38 سال توانسته ایم آرمان های انقلاب اسلامی و ماهیت ظلم ستیزی انقلاب را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه اسلام مخالف ظلم است و به مظلوم هم پیام می دهد که نباید در زیر بیرق ظلم زندگی کنی، اظهار کرد: امروز چالش پیش روی انقلاب اسلامی و ایران انقلابی بودن و ماندن است.
کریمیان با بیان اینکه عدالت محوری اصلی ترین شعار انقلاب است، خاطر نشان کرد: امروز با بازتولید روح مبارزه با تبعیض و بی عدالتی باید انقلاب را زنده نگه داریم که دشمن مترصد فرصت ضعف است.
فرمانده سپاه عاشورا با اظهار اینکه امروز در جنگ نرم هدف اصلی نه جغرافیای ایران، بلکه مرزهای اعتقادی و هویت دینی ایرانیان هدف است، گفت: کارشناسان غربی می گویند اگر آمریکا تا سال 2025 نتواند موانع پیش رو از جمله انقلاب اسلامی ایران را رفع کند، مقدمات فروپاشی امپراطوری غرب فراهم است.
خبرنگار: نعمت مرادپور** انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا