همایش کوه گشت خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار می شود

پایگاه خبری ارک اصفهان:

همایش کوه گشت خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار می شود.
 
 
به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، همایش کوه گشت خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی جمعه 30 مهر ماه از ساعت 6:30 در پارک کوهستانی صفه برگزار می شود.

خانواده های اصفهانی مسیر 2 کیلومتری از مقابل شیر سنگی  تا ارامگاه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس را با پای پیاده طی می کنند.و پس از آن در میدان اصلی پارک کوهستانی صفه با برگزاری مسابقه و آیتم های ویژه برنامه های همایش کوه گشت خانوادگی ادامه پیدا خواهد کرد.
این همایش به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان و با همکاری مجموعه فرهنگی تفریحی صفه، سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می شود.
ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه است، ولی مردم بر اساس فرهنگ و نگرش، باورها و همچنین با توجه به ویژگی های فردی ( سن، جنس، شغل) و وضعیت مادی خود در ورزش همگانی شرکت می کنند.
زندگی ماشینی امروز، تحرک بدنی افراد را بسیار کم کرده است، به ویژه در بین شهرنشینی ها که باعث ایجاد ناراحتی ها و بیماری های مختلف شده است، ورزش تنها عاملی است که می تواند این کمبود فقر حرکتی را جبران کند و سلامتی را تأمین کند، از طرف دیگر، برخورداری از یک زندگی پرثمر و لذت بخش در صورتی میسر می شود که شخص در سنین بالا از سلامتی برخوردار باشند.
چنانچه به همگانی کردن ورزش توجه و برای تمام گروه های سنی برنامه های ورزشی مناسب درنظر گرفته می شود یا میادین و امکانات ورزشی توسعه می یابد، مردم هرچه بیشتر به ورزش کردن روی می آورند.
ورزش به استفاده درست و مثبت از زمان های آزاد و وقت های بیکاری کمک می کند و باعث می شود افراد و حتی خانواده ها دور هم جمع شوند و از فرد گرایی جلوگیری می شود، ورزش همچنین تا حدی از رفتارهای ضدبشری و ضداخلاقی جلوگیری می کند.
هدف از برگزاری ویژه برنامه های کوهگشت، دشت گشت خانوادگی که توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار می شود، اهمیت دادن به ورزش همگانی، تعیین جایگاه و ارتقاء ورزش در بین شهروندان است و ورزش همگاني براي همه لازم است و نشاط، سلامتی، آمادگي و حوصله كار در سايه ورزش عمومي و همگاني تامين مي شود./
از عموم مردم دعوت می گردد که ضمن شرکت در این همایش از برنامه های متنوعی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.
گفتنی است در همین روز اتوبوس سلامت امده ارایه خدمات رایگان نیز می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا