روس ها حامی نابودی تروریست های ضدسوری هستند

به گزارش ارک خبر، نتایج نظرسنجی مرکز مطالعه افکار عمومی روسیه که روز سه شنبه انتشار یافت، نشانه رد فشارهای سیاسی و رسانه ای چند کشور غربی-غربی اردوگاه ضدسوری به ویژه آمریکا برای توقف حمله های ضد تروریستی است.
73 درصد پرسش شوندگان قاطعانه انتقادها ار عملکرد نیروی هوافضای روسیه در اجرای بمباران مواضع تروریست ها به ویژه در منطقه حلب را رد و تاکید کردند که ادامه مبارزه راهکار درستی در این زمینه است و تلاش برای توقف این عملیات، سبب تضعیف موقعیت مسکو و دمشق می شود.
از سوی دیگر، شش درصد پرسش شوندگان منتقد اقدام های نیروی هوافضای روسیه در سرکوب گروههای تروریستی هستند و 21 درصد نیز ترجیح داده اند سکوت کنند.
این نظرسنجی که از 1600 نفر در 130 منطقه روسیه با گستردگی جغرافیایی ملی انجام گرفته است به عنوان بیان دیدگاه همگانی با درصد اندک جابجایی تلقی می شود.
آمریکا و کشورهای همپیمان ضدسوری که شش سال قبل سناریوی ساقط کردن حکومت بشار اسد را با استفاده ابزاری از گروههای تروریستی تحت الحمایه خود کلید زدند در شرایط کنونی برای جلوگیری از شکست تروریست ها در جریان حمله های ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه، بارها خواستار پایان دادن به عملیات ضدتروریستی در حلب شده اند که رد شده است.
روسیه از مهرماه سال گذشته بر پایه درخواست دولت سوریه با استقرار ده ها فروند بمب افکن، بالگردهای رزمی و مجموعه های شناسایی در پایگاه هوایی حمیمیم این کشور، مواضع گروه های تروریستی بویژه داعش و جبهه النصره را زیر بمباران قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا