نقش فرمانداری در ارائه خدمات صادقانه به مردم قابل ستایش است

پایگاه خبری ارک اصفهان:

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در دیدار با فرماندار خمینی شهر با اشاره به بهره مندی صد درصدی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بیان داشت: فرمانداری به عنوان یک دستگاه مهم و مردمی در مقوله فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی بسیار موثر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس سید مصطفی علوی گفت: در راستای نگهداری از شبکه های گازرسانی با توجه به اهمیت ایمنی در حوزه گاز، جلوگیری از دستکاری و تخریب کنتورها از موضوعات بسیار مهمی برای این شرکت است که این معضل علاوه بر مشکلات قانونی که دارد خسارات زیادی به بیت المال وارد می کند.

وی افزود: فرمانداری هر شهرستان در فرهنگ سازی مسائل مختلف اثر بخش بوده و بخوبی می تواند در راستای تشویق و ترغیب شهروندان در پرداخت به موقع قبوض مصرفی گاز و همچنین پیشگیری از تخریب  کنتورها موثر باشد.

مهندس علوی، بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان، یک شرکت خدمات رسان است که تمامی توان خود را برای توزیع گاز ایمن و مستمر بکار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر 99.5 درصد جمعیت کل استان معادل 99.6 درصد خانوارهای شهری و 95 درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز برخوردار می باشند.

وی، از آمادگی شرکت گاز استان اصفهان برای خدمات مستمر و ایمن گاز در فصول سرد پیش رو خبر داد و گفت: با همکاری و حمایت مردم عزیز استان در راستای رعایت نکات ایمنی و همچنین صرفه جویی انرژی       ان شالله زمستان گرمی را  پشت سر خواهیم گذاشت.

مهندس علوی، خاطرنشان ساخت: این شرکت در خصوص زیباسازی شهر از طریق رنگ آمیزی و به سازی علمک های گاز نیزآمادگی کامل دارد.

وی گفت: شرکت گاز یک شرکت عملیاتی بوده و شبانه روز بایستی آمادگی پیشگیری و مقابله با حوادث مرتبط با گاز را داشته باشد، خوشبختانه پست های امداد این شرکت  24 ساعته در سطح استان فعالیت خوبی داشته  و آمادگی کاملی را برای پاسخگویی به مشترکین عزیز استان دارد.

مهندس علوی اظهار داشت: اداره گاز خمینی شهر در خصوص  وصول مطالبات  مشترکین عزیز  از طریق  اعلام اخطارهایی کتبی و تذکر به مشترکین اقدام نموده و تاکنون با رعایت آرامش در شهر در خصوص قطع گاز  مشترکین اقدام نموده همچنین لازم به توضیح است که وصول مطالبات و قطع گاز مشترکین عمده نیز از طریق هماهنگی با فرمانداری اقدام می شود.

وی با اشاره به نظر سنجی های انجام شده از مردم فهیم خمینی شهر بیان داشت: بالای 72 درصد مردم این شهرستان از عملکرد اداره گاز خمینی شهر رضایت داشته و عدم رضایتمندی 18 درصد باقی مانده مشترکین، ناشی از پرداخت نکردن به موقع گاز بهای مصرفی و قطع گاز آنها علی رغم اخطاریه های کتبی و تذکرات به عمل آمده از سوی این اداره گاز می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: انتظار می رود مشترکین عزیز این شهرستان نیز با  پراخت به موقع گاز بهای مصرفی  و  بدهی های  معوق خود، این شرکت را در ارائه خدمات  بهتر و مستمر یاری نمایند.

در ادامه، رضوانی فرماندار خمینی شهر، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیان داشت: این نهاد در وصول مطالبات اداره گاز خمینی شهر حمایت کرده و همواره از شهروندان و بویژه  مشترکین عمده  این شهرستان  خواسته در پرداخت به موقع گاز بهاء و بدهی های  معوق خود اقدام نمایند.

وی، با تاکید بر اینکه شرکت گاز خدمات بسیار خوبی در این شهر داشته و شایسته  تقدیر است گفت: در زمینه مصرف بهینه و رعایت نکات ایمنی و فرهنگ سازی آن نیز از طریق تریبون های شهر و همچنین نماز جمعه در شهر های تابعه اقدام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا