تقویت بخش کشاورزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا، علی اکبر متقی فرد روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:امنیت غذایی و خود اتکایی در بخش کشاورزی از مهم ترین رسالت های دستگاه متولی این حوزه محسوب می شود که آنرا به شکل جدی دنبال می کنیم.
وی با اشاره به لزوم حمایت هرچه بیشتر از سرمایه گذاران بخش کشاورزی، اظهار کرد: 95 درصد فعالیت های حوزه کشاورزی توسط بخش خصوصی و تعاونی ها انجام می شود.
متقی فرد، با اشاره به سیاست های دولت در بخش کشاورزی، اظهار کرد:افزایش خرید تضمینی گندم و توسعه کشت دانه های روغنی در کنار ثبات بخشی به تنظیم بازار محصولات کشاورزی، دامی و پروتئینی از موفقیت های این حوزه در دولت تدبیر و امید بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه افزود:هماهنگی و همکاری جهاد کشاورزی و بسیج و سپاه نقش مهمی در سازندگی استان و کشور و توسعه بخش کشاورزی داشته است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عح) استان قزوین نیز در این دیدار گفت: نقش جهاد سازندگی و در ادامه جهاد کشاورزی و سپاه در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور بی بدیل بوده است.
سرهنگ پاسدار عباس برزگر در پایان بر تعامل و همکاری سپاه و بسیج و جهاد کشاورزی برای توسعه استان و پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
3013/ 6128
خبرنگار: رضا اولادی**انتشاردهنده: وحید مقدم سلیمی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا