امداد مکانیزه آماده خدمت رسانی به مشترکین تبریز در زمستان سرد سال

رئیس بهره برداری گاز مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: با مکانیزه سازی پست امداد فرآیند ارائه خدمات امدادی به مشترکین گاز شهرستان تبریز تسریع یافته و امدادگران متعهد این امور بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و حل درخواست های مردمی خواهند بود.

99611

ارک خبر – ایسینا، خسرو آریان پور با اشاره به استقرار این سامانه متمرکز از سالجاری ادامه داد: در سایه بکارگیری این سامانه و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی زمستان امسال، خدمات گاز با کیفیت و حداقل زمان ممکن به همشهریان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح قابلیت‌های این سیستم نرم افزاری اشاره کرد و افزود: ثبت کلیه درخواست‌های وارده بصورت متمرکز و ارجاع به گیرنده‌های خودروهای امدادی جهت حضور نزدیکترین اکیپ امدادرسان در محل نیاز، اطلاع رسانی بموقع حوادث در طول شبانه روز، امکان کنترل وضعیت حضور خودروها از طریق سامانه GPS )مکان جغرافیایی)، ایجاد هماهگی لازم بین امدادگران، مشترکین و مرکز امداد متمرکز، کنترل و گزارش وضعیت ایستگاه های گاز شهرستان تبریز، به حداقل رساندن زمان رسیدگی به درخواستها، شناسایی مطلوبترین عملکرد امدادگران در انجام امور محوله و بکارگیری نفرات متعهد و…. گوشه ای از قابلیت های این سیستم در بهبود خدمات ارائه شده به مردم می‌باشد.

آریان پور تصریح کرد: شماره تلفن 194 حوادث و اتفاقات مرکز امداد آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی بصورت شبانه روزی می باشد.

رئیس بهره برداری مرکز استان با اشاره به حوادث گاز شهرستان تبریز اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سالجاری 6 نفر از همشهریان عزیز در اثر سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی جان خود را از دست داد و 13 نفر مصدوم حوادث گاز تبریز بوده اند.

آریان پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش این امور توزیع گاز ایمن در بین مشترکین تبریز بوده و رعایت نکات ایمنی توسط مردمی نیز یاری رسان این امور در نیل به اهداف گازرسانی خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا