برگزاری دومین رویدادکشوری هم نت فناوری اطلاعات وارتباطات دراصفهان

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

برگزاری دومین رویدادکشوری هم نت فناوری اطلاعات وارتباطات دراصفهان
دومین رویداد کشوری هم نت فناوری اطلاعات وارتباطات توسط مرکز شتابدهی مشاهیر شرکت مخابرات منطقه اصفهان با همکاری معاونت جوانان اتاق بازرگانی و بنیاد نخبگان استان امروز در اصفهان افتتاح شد.
ناصرمشایخی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان گفت : در این رویداد کشوری که برای دومین بار برگزار می شود نگاه ویژه به مقوله “اینترنت اشیاء ” خواهد شد .
وی افزود : نظر به جدید بودن بحث اینترنت اشیاء واهمیت توسعه وپیشرفت  آن در سطح کشور وبا توجه به این که استفاده از این فناوری برای کار آفرینان و محققین خلاق ایرانی یک فرصت گران بها برای بهبود فضای کسب وکار واشتغال زایی در کشور محسوب می شود سعی بر این است که قدمی نوین در حیطه کارآفرینی کشور برداشته شود .
مشایخی اظهار داشت : تیم های برتر این رویداد جذب مرکز شتابدهی مشاهیر خواهند شد وبرنامه ریزی دقیقی جهت معرفی و جذب کلیه تیم ها به سرمایه گذاران بزرگ درحال طرح ریزی است .
معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان مهمترین اهداف این رویداد را کسب وکار ذکرکرد وپیرامون اولویت های شرکت مخابرات از جمله افزایش وفاداری مشتریان و افزایش اهمیت شبکه ای اطلاعاتی و ارتباطی و افزایش کیفیت سرویس های مبتنی بر شبکه و رعایت حریم خصوصی مشتریان  مطالبی بیان داشت .
در این آیین که خانم واشیانی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور داشتند کشایی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و حق جو رییس بنیاد نخبگان استان پیرامون اهمیت کسب وکار با استفاده از فناوری ارتباطات نیز مطالبی بیان نمودند .
اختتامییه این رویدادروز جمعه با انتخاب برترین ها به کار خود پایان میدهد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا