سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به سیتی‌سنتر اصفهان هم رسید

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان

«سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به سیتی‌سنتر اصفهان هم رسید

نخستین نمایشگاه گروهی عکس فرهنگ ترافیک با عنوان «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» شامل 75 اثر برگزیده از 16 عکاس مطرح اصفهان در سیتی‌سنتر افتتاح می‌شود.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، نخستین نمایشگاه گروهی عکس فرهنگ ترافیک با عنوان «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» شامل 75 اثر برگزیده از 16 عکاس شهر اصفهان عصر روز پنجشنبه با حضور مدیران شهری و مسئولان اصفهان در سیتی‌سنتر افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه 75 اثر برگزیده از 16 عکاس مطرح استان اصفهان که از برگزاری 18 هفته از طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در خیابان چهارباغ عباسی این شهر تهیه شده، برای علاقمندان به نمایش در می‌آید.

سعید ساکت، مدیر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با اعلام این خبر گفت: برای برگزاری این نمایشگاه بیش از 300 اثر از 37 عکاس خبری از سراسر استان اصفهان ارسال شد که در نهایت 75 اثر برگزیده برای نمایش در آن، از سوی دبیرخانه انتخاب شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از سوی پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان و با همکاری اصفهان سیتی سنتر، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و موسسه ترازیست اصفهان برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، در این رویداد فرهنگی، ترافیکی و زیست محیطی آثار عکاسان خبری و هنری امير حسيني، آريا جعفري، فرزاد خبوشاني، علي خدايي، محمد شريف، حميدرضا نيكومرام، محسن هيئتيان، مجيد حجتي، معين مرتضوي، رسول شجاعي، مرتضي زنگنه و مهدي زرگر و همچنین آزاده عزيزيان، مرضيه رزاززاده، ريحانه حلاج‌نژاد و مهناز ملكی به نمایش در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: آئین گشایش نمایشگاه از ساعت 16 روز پنجشنبه 25 آذر حضور شهردار اصفهان و مدیران این کلانشهر تاریخی در محل نگارخانه طبقه اول سیتی‌سنتر اصفهان برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه گروهی عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو همه روزه از 26 آذر تا 2 دی از ساعت 10 صبح الی 22 به محل نگارخانه سیتی‌سنتر اصفهان واقع در طبقه اول این مجموعه مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا