موافقت فرمانداری با لایحه یکسان سازی حقوق کارکنان و کارگران شهرداری تبریز

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز اعلام شد:

موافقت فرمانداری با لایحه یکسان سازی حقوق کارکنان و کارگران شهرداری تبریز

 فرماندار تبریز با لایحه شهرداری تبریز در خصوص یکسان سازی حقوق کارکنان و کارگران شهرداری تبریز که در شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسیده بود ، موافقت کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازشهریار: به دنبال تصویب لایحه شهرداری تبریز در خصوص یکسان سازی حقوق کارکنا و کارگران شهرداری در شورای شهر و ارسال این مصوبه به فرمانداری جهت تایید، فرماندار تبریز با ارسال نامه ای به شورای اسلامی شهر تبریز موافقت فرمانداری با این لایحه را اعلام کرد.

پیش از این شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه غیرعلنی خود پس از بررسی مفاد مختلف لایحه شهرداری تبریز در خصوص یکسان‌سازی حقوق کارکنان و کارگران، این لایحه را تصویب کرده بود.

دکتر صادق نجفی شهردار تبریز نیز پیش از این تصویب این لایحه را گام بلند شهرداری تبریز در ایجاد تحول اساسی در حوزه نیروی انسانی توصیف و خاطرنشان کرده و اظهار داشته بود: با تصویب این لایحه، گروه‌های کاری، حقوق و مزایا، امتیازات کارکنان و کارگران شرکتی، حجمی و تامین نیرو، در یک ساختار مشخص و واحد و مطابق قانون پیگیری خواهد شد.

مطابق این لایحه، بحث امتیازات کارکنان شرکتی، حجمی، تامین نیرو و کار معین، با در نظر داشتن تاثیرگذاری خدمتی افراد، سوابق، تحصیلات و آموز‌ش‌های ضمن خدمت، به انسجام لازم رسیده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا