آخرین جزئیات تیراندازی در “یکه دکان” دیروزتبریز/ تقدیر فرماندار تبریز از مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

آخرین جزئیات تیراندازی در “یکه دکان”دیروز تبریز/ تقدیر فرماندار تبریز از مامور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی

 

 فرماندار شهرستان تبریز در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی در “یکه دکان” امروز تبریز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ارک خبر به نقل ازنصر ، دیروز صدای شلیک در منطقه “یکه دکان” تبریز اهالی محل و مردم تبریز را با موجی از نگرانی روبه‌رو کرد؛ در این میان اخبار برخی رسانه‌ها نیز این نگرانی را بیشتر کرد.

در این میان بهترین مرجع و مقام عالی امنیت شهر قطعاً فرماندار شهرستان تبریز بود و به همین سبب شرح ماجرا از زبان رحیم شهرتی‌فر فرماندار شهرستان تبریز اطلاع‌رسانی شد.

وی درباره این حادثه گفت: به دنبال گزارش یک فقره سرقت خودرو به نیروی انتظامی شهرستان تبریز، ماموران این نیرو خودروی مسروقه را در منطقه “یکه دکان” مشاهده می‌کنند که راننده آن در حالتی نامتعادل با سرعت و در حال تخریب خودروهای شهروندان پیش می‌رود.

ماموران نیروی انتظامی ضمن تعقیب خودرو ، فرمان ایست می‌دهند که با امتناع راننده مواجه می‌شوند و در نهایت با شلیک هوایی مامور  و ضربه به شیشه خودروی مسروقه با باتوم، خودروی سرقتی متوقف و سارق در حالتی نامتعادل دستگیر می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه مامور نیروی انتظامی و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های جانی و مالی به شهروندان، از اصحاب رسانه خواست به هنگام بروز حوادث و ماجراهای این چنینی خبرهای موثق منتشر کنند و از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا