6000 نفر اصفهانی در آزمون طرح ملی تربیت حافظان شرکت می کنند

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

6000 نفر اصفهانی در آزمون طرح ملی تربیت حافظان شرکت می کنند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: 6000 نفر قرآن پژوه اصفهانی در آزمون شفاهی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ناحیه دو اصفهان شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: امسال در پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ناحیه دو شهرستان اصفهان در حدود 6000 نفر قرآن پژوه شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: این دوره نیز همچون سال های گذشته در 11 رشته حفظ قرآن کریم، معارف قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن کریم در رده های سنی مختلف و با حضور خواهران و برادران در 65 کلاس و با همکاری و مشارکت 57 مربی مجرب قرآن کریم شهر اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان ادامه داد: پس از 11 ماه برگزاری کلاس های قرآنی برای قرآن پژوهان از اول بهمن ماه لغایت بیست و هفتم بهمن ماه آزمون شفاهی قرآن کریم در 6 مکان مختلف شهر اصفهان که شامل؛ امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان، امامزاده شاه زید(ع)، زندان مرکزی اصفهان، زندان نسوان اصفهان، بهارستان، گلستان شهدا برگزار می شود که نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون شوند به آزمون نهایی و کتبی این دوره راه پیدا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی خاطر نشان شد: امسال 1000 نفر در زندان مرکزی و 200 نفر نیز از زندان زنان در این آزمون حضور خواهند داشت که با هماهنگی های انجام شده آزمون شفاهی و کتبی در محل زندان برگزار می شود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا