گازرسانی به فاز C شهرک هشت بهشت بزودی به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری ارک خبر- اصفهان:

  گازرسانی به  فاز C  شهرک هشت بهشت بزودی به بهره برداری می رسد

 

طرح گازرسانی به فاز C  شهرک هشت بهشت با 90 درصد پیشرفت فیزیکی  در بهمن ماه امسال بهره برداری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در بازدید از اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه با  حضور برخی از معاونین و مدیران زیر مجموعه خود با فرماندار و شهردار  این شهرستان هم گفتگویی داشتند و مشکلات و درخواست های مردم را در خصوص خدمات گازرسانی بررسی نمودند.

طی این دیدار، فرماندار شاهین شهر و میمه ضمن تشکر از خدمات کارکنان اداره گاز شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: منطقه شاهین شهر ومیمه به غیر از شهرک هشت بهشت از نظرگازرسانی مشکلی نداشته که خوشبختانه عملیات گازرسانی در فاز C این شهرک نیز در حال انجام است.

وی، افزود: گاز طبیعی به عنوان یک عنصرکلیدی برای توسعه صنعت، تولید و اشتغال در این شهرستان محسوب می شود  چراکه صنایع زیادی در این منطقه مشغول به فعالیت می باشند.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: هدف ما خدمت به مردم است وخدا را بسیار شاکریم که این امر در شهرستان شاهین شهر و میمه  بخوبی محقق شده و رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان را به دنبال داشته است.

مهندس علوی از فرماندار این شهرستان خواست تا در زمینه وصول مطالبات، ترغیب مردم به پرداخت بموقع قبوض گازبها، عدم دستکاری تجهیزات گازرسانی بویژه کنتور های گاز و هماهنگی در خصوص حفاری های  سطح شهرستان  جهت جلوگیری از خسارات  وارده به تاسیسات و شبکه های گاز که علاوه بر خسارات مادی خطرات زیادی نیز در پی خواهد داشت با اداره گاز شهرستان شاهین شهر و میمه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی، باتاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز افزود: شبکه گازرسانی کشور بهم پیوسته و از خطوط سراسری انتقال گاز تغذیه می شوند ، برای گازرسانی مستمر به تمام نقاط کشور بویژه نقاط سردسیر و مرزی غرب و شمال کشور همه مشترکین اعم از؛ خانگی ، تجاری و صاحبان صنایع  باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین ضمن تشکر از زحمات شهرداری شاهین شهر  بخاطر همکاری و ایجاد شرایط لازم برای اجرای پروژه گازرسانی  فاز C  شهرک هشت بهشت گفت: کار شبکه گذاری داخلی پروژه انجام شده  و در دهه فجر پیش رو  افتتاح خواهد شد .

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا