برگزاری همایش دوچرخه‌سواری روز هوای پاک در منطقه 10 اصفهان/ اصفهان، شهر دوچرخه‌ها

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حضور بیش از 100 دوچرخه‌سوار صورت گرفت؛

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری روز هوای پاک در منطقه 10 اصفهان/ اصفهان، شهر دوچرخه‌ها

همایش دوچرخه‌سواری ویژه‌برنامه روز هوای پاک، صبح سه‌شنبه همزمان با اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهر اصفهان، در منطقه 10 این شهر برگزار شد.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، همایش دوچرخه‌سواری ویژه‌برنامه روز هوای پاک، صبح سه‌شنبه 28 دی، همزمان با اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهر اصفهان، در منطقه 10 این شهر برگزار شد.

این همایش از سوی خانه سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 10 اصفهان با همراهی پویش مردمی ترافیک این شهر و با شعار “دوباره آسمان آبی” برگزار شد.

در این همایش که بیش از 100 نفر از پرسنل و مدیران شهرداری منطقه 10 اصفهان حضور داشتند، اقشار مختلف مردم همراه با مسئولان شهرداری منطقه به دوچرخه‌سواری پرداختند.

رکابزنان نصف‌جهان در این برنامه ویژه که با رویکرد ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر دوچرخه‌ها برگزار شد، مسیر 20 کیلومتری منطقه 10 اصفهان را رکاب زدند.

این دوچرخه‌سواران از ساعت 9 صبح امروز از محل شهرداری منطقه 10 تا خیابان‌های دشتستان، میرزای شیرازی و شیخ طوسی رکابزنی کرده و پس از آن به مبدأ خود بازگشتند.

در پایان این برنامه، پایش قند خون برای حاضران در همایش صورت گرفت.

شهر اصفهان که از گذشته به عنوان “شهر دوچرخه‌ها” مطرح بوده در حال حاضر با اجرای برنامه‌های مختلف، در تلاش دارد دوباره خود را به این عنوان مطرح کند.

 

دکمه بازگشت به بالا