همزمان با همایش دوچرخه‌سواری مدیران اصفهان صورت گرفت

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همزمان با همایش دوچرخه‌سواری مدیران اصفهان صورت گرفت؛
حضور متفاوت مدیرکل ارشاد اصفهان در همایش دوچرخه‌سواری با لبلس ورزشی
حجت‌الاسلام ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح پنجشنبه در همایش دوچرخه‌سواری با حضور متفاوت خود و لباس ورزشی، همراه با دیگر مدیران استان رکاب زد.
به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز همزمان با برگزاری مراسم دوچرخه‌سواری مدیران استان اصفهان، به همراه مدیران شهری اصفهان رکاب زد.
وی که از ابتدا در این برنامه حضور داشت، با حضور متفاوت خود همراه با دیگر مدیران شهر اصفهان به رکابزنی پرداخت تا نشان دهد روحانیون و اهالی حوزه و دانشگاه هم به دنبال تحقق شعار “اصفهان، شهر دوچرخه‌ها” هستند.
حجت‌الاسلام ارزانی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: در حوزه فرهنگ ترافیک و فرهنگ عمومی، یکی از فعالیت های مورد نیاز در جامعه، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری است که جا دارد در این زمینه از همه کسانی که در حوزه دوچرخه سواری اقدام کردند، تشکر کنم.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین کارهای صورت گفته در اصفهان پیرامون آلودگی و هوای پاک، احیای سنت دوچرخه سواری بوده، بیان داشت: جوانان و حتی سالخوردگان شهر اصفهان از دیرباز از این فرهنگ استفاده می‌کرده‌اند و دوچرخه‌سواری، یک فرهنگ رایج و یکی از مولفه‌های فرهنگ رایج در شهر اصفهان بوده بنابراین باید تلاش کنیم آن را در جامعه مجدداً احیا کنیم.
فرهنگ دوچرخه‌سواری باید در شهر اصفهان رواج پیدا کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به حضور متفاوت خود در این برنامه با لباس ورزشی تصریح کرد: من در تهران تا دماوند را رکاب زدم اما پس از آن با آن فاصله گرفتم. امروز اما، احساس کردم که برای جامعه و شهر اصفهان نیاز است که این فرهنگ گرایش پیدا کند و با این رویکرد، در مراسم حاضر شده و دوچرخه‌سواری کردم زیرا به طور قطع اگر به آن توجه نکنیم، آلودگی شهر اصفهان افزایش پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: خوشحال هستیم که حال، فرصتی فراهم شده تا به سنت اصیل خود که دوچرخه سواری هست، بازگردیم و هوای شهرمان را داشته باشیم.
حجت‌الاسلام ارزانی اضافه کرد: امیدوار هستم که این فرهنگ ادامه پیدا کند و تلاش ما این است که فرهنگ دوچرخه‌سواری در کارمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان هم گسترش پیدا کند

 

دکمه بازگشت به بالا