هفته فیلم انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی برگزار می شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 هفته فیلم انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی برگزار می شود
هفته فیلم انقلاب اسلامی با محوریت نمایش و تحلیل فیلم های برگزیده گفتمان انقلاب اسلامی از 5 تا 11 بهمن ماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ رسانه با بیان این مطلب گفت: این ویژه برنامه با محوریت نمایش فیلم های مستند با موضوع انقلاب اسلامی از سوی کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و خانه انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.
غلامرضا رحیمی اظهار داشت: نمایش و تحلیل فیلم های برگزیده گفتمان انقلاب اسلامی در قالب برنامه “هفته فیلم انقلاب اسلامی” از 5 تا 11 بهمن ماه در محل کتابخانه مرکزی انجام می شود.
وی افزود: پیشرفت علمی و صنعت هسته ای، نقد نظام آموزشی، آسیب شناسی سینمای ارزشی، استقلال و سیاست خارجی، بصیرت تاریخی و نفوذ و عدالت اجتماعی و مستضعفین و … از جمله موضوعات مورد بررسی در این ویژه برنامه است.
وی ادامه داد: ویژه برنامه “هفته فیلم انقلاب اسلامی” به نمایش فیلم ها و مستندهای ترمینال غرب، مرثیه ای برای یک رویا، آقای نخست وزیر، پرونده ناتمام و … خواهد پرداخت.
رحیمی خاطرنشان کرد: این برنامه از پنجم بهمن ماه به مدت 6 روز از ساعت 17:30 در محل کتابخانه مرکزی میزبان عموم شهروندان است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32607529 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا