قم شاهد30 تصادف موتورسیکلت در یک شبانه روز/ یک کشته و 35مجروح

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، محمدرضا حسنی در گفت وگویی با اشاره به حجم بالای ماموریت های اورژانس 115 قم گفت: این تصادفات در شهر و جاده های استان رخ داد که 35 مجروح به جای گذاشت.
وی ادامه داد: تلخ ترین تصادفات موتورسواران حدود ساعت 23 شب گذشته در یکی از خیابان های اصلی قم رقم خورد که در این حادثه تلخ 2 سرنشین موتورسیکلت که خانم و آقا بودند به شدت مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم ابراز تاسف کرد: این دو تن به شدت از نواحی مختلف بدن دچار آسیب ‌های متعدد شدند که با وجود تمام تلاش ‌های پرسنل اورژانس 115 راکب موتور که آقای حدود 35 ساله بود فوت کرد.
حسنی گفت: سرنشین موتورسیکلت نیز دچار برخورد و ضربه سر شد که با عملیات احیا منتقل و همچنان در بخش مراقبت های ویژه تحت کنترل است.
وی با اشاره به خدمات رسانی مرکز فوریت های پزشکی گفت: طی 24 ساعت گذشته عوامل اورژانس 115 قم اقدام به انجام 250 ماموریت شهری و جاده ای کرده اند.
وی گفت: این ماموریت ها متشکل از تصادفات شهر و جاده، بیماران داخلی و قلبی، زایمان، مسمومیت، سقوط وحوادث شغلی و صنعتی و سایر موارد بود که اورژانس 115 انجام داده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم بیان داشت بیشترین حجم ماموریت ها و ماموریت ها مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که از مجروحیت مختصر تا ضربه سر، شکستگی و آسیب‌های نخاعی بوده است.
8138/ 6133/تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشاردهنده: جعفرمسلمی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا