مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر در کرمان بازگشایی شد

پایگاه خبری ارک خبر-کرمان:

مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر در کرمان بازگشایی شد

ارک خبربه نقل از ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر رودبارجنوب به سمت ایرانشهر که به علت بارندگی و طغیان رودخانه ها بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

احسان عراقی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر شامگاه گذشته بسته و پس از سه ساعت تلاش راهداران و نیروهای امدادی بازگشایی شد.
وی بیان کرد: 2 اکیپ راهداری در مسیر رودبارجنوب به ایرانشهر فعال هستند تا در صورت مسدود شدن راه ها، مسیر را بازگشایی کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با وجود ریزش برف در بخش ساردوئیه جیرفت و بارش باران در منطقه جنوب کرمان راه های این منطقه باز است و تردد در تمامی محورهای مواصلاتی انجام می شود.
عراقی زاده به بارش برف در محور جیرفت – ساردوئیه به بافت و راین اشاره کرد و افزود: رانندگانی که قصد عبور از این منطقه را دارند باید زنجیر چرخ و سایر تجهیزات به همراه داشته باشند.
وی با اعلام اینکه در مسیر گردنه امیرالمومنین (ع) دلفارد تا ساردوئیه 2 اکیپ راهداری فعال است گفت: در مسیر جیرفت – جبالبارز – دهبکری با پدیده مه گرفتگی و لغزندگی جاده مواجه هستیم لذا رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند با احتیاط کامل حرکت کنند.
عراقی زاده بیان کرد: 130 راهدار با 170 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورهای جنوب کرمان برای بازگشایی و تردد وسایل نقلیه فعالیت می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: از ابتدای بارش های اخیر تاکنون 50 میلیارد ریال خسارت به راه های جنوب کرمان وارد شده است.
وی همچنین با اشاره به ادامه ناپایداری جوی گفت: رانندگانی که قصد تردد در راه های جنوب کرمان را دارند از طریق سامانه 141 از وضعیت مسیرها اطلاع یابند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هفت شهرستان این منطقه را زیر پوشش دارد.
فعالیت سامانه بارشی از بامداد جمعه در اغلب مناطق استان کرمان آغاز شد و در مناطق کوهستانی به صورت برف است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: پروانه امانی

دکمه بازگشت به بالا