41 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

پایگاه خبری ارک خبر:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

41 میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ٤١ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش حمایت های کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان هستند.

به گزارش ارک خبر به نقل از نصر ، سید تقی نوربخش افزود: هم اکنون این سازمان در سه بخش بیمه ای، درمان و امور اقتصادی فعالیت می کند.

وی به گردش مالی بیش از ٥ هزار میلیارد تومانی این سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون ماهیانه بالغ بر ٢٢٠ میلیارد تومان مستمری بیمه بیکاری، یکهزار و 400 میلیارد تومان هزینه های درمانی بیمه شدگان و حدود ٢٠٠ میلیارد تومان هزینه های جاری و حقوق پرسنلی پرداخت می کند.

وی اظهار کرد: این سازمان نقش مهمی در تامین امنیت نیروهای مولد کشور داشته و همواره از نیروی کار، تولید و کارآفرینان حمایت کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، به کارنامه قابل دفاع این سازمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: هم اکنون سازمان به دور از حاشیه، دارای برنامه مدون و مصوب است.
نوربخش با اشاره به تغییر نگرش ‘بنگاه داری’ به ‘سرمایه داری’ در این سازمان با هدف افزایش توان اقتصادی و صیانت هرچه بیشتر از صندوق بین نسلی تامین اجتماعی گفت: این تغییر رویکرد، ضمن شفافیت، ارزش افزوده بیشتری را برای افزایش تامین منابع پایدار، ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت های اقتصادی این سازمان در قالب شرکت های سرمایه گذاری ‘شستا’ فعالیت می کنند که اخیرا با تشکیل دو هلدینگ پتروشیمی و دارویی به فعالیت شفاف خود در بورس ادامه می دهد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به صنعتی بودن استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بیش از ٦٥ درصد جمعیت استان اصفهان زیر چتر حمایت های تامین اجتماعی قرار دارند.
نوربخش به فعالیت های بیمه ای و درمانی و اقتصادی این سازمان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر اقدامات گسترده ای در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه ای و درمانی و امور اقتصادی صورت گرفته است.

وی، از بازسازی بیمارستان شریعتی به عنوان یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان و کشور، احداث هتل هما با هدف رونق گردشگری و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و همچنین احداث بیمارستان ٦٠٠ تخت خوابی میلاد به عنوان ٣ پروژه شاخص این سازمان در استان اصفهان نام برد.

نوربخش خاطرنشان کرد: امیدواریم با روحیه همدلی و وحدت رویه در بین مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی در این استان، به زودی شاهد فعالیت این سه پروژه عظیم باشیم که ضمن جلب رضایت مندی بیمه شدگان شاهد ارزش افزوده فعالیت های اقتصادی سازمان خواهیم بود.
استاندار اصفهان نیز در این دیدار بر همکاری و همدلی مدیران استان با سازمان تامین اجتماعی برای پیشبرد هرچه سریعتر برنامه ها تاکید کرد.

رسول زرگر پور افزود: استان اصفهان با حدود ٩ هزار واحد صنعتی یکی از استان هایی است که تامین اجتماعی در آن پررنگ و مشهود می باشد.
وی با تاکید بر همکاری و همدلی مدیران استان با سازمان تامین اجتماعی برای پیشبرد هرچه سریعتر برنامه ها و فعالیت های این سازمان گفت: مدیریت ارشد استان از تمام پتانسیل خود برای وفاق، همدلی و وحدت رویه بهره خواهد گرفت.

زرگرپور در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مبنی بر تهاتر و صدور مجوز برای احداث هتل هما و بیمارستان میلاد گفت: خوشبختانه هم اکنون شاهد حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در استان اصفهان هستیم به گونه ای که بسیاری از پرونده های مورد اختلافی دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید به توافق همکاری انجامید.

در این دیدار که شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و تعدادی از نمایندگان اصفهان در مجلس نیز حضور داشتند، مدیرکل بیمه و درمان تامین اجتماعی گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه فعالیت خود ارائه کردن

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا