رئیس سازمان بسیج مستضعفین: رویکرد بسیج تعامل با دولت است

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور، روز چهارشنبه درمراسم همایش گرامیداشت روز بسیج مهندسین صنعتی اظهارکرد: بسیج متعلق به انقلاب و نظام اسلامی است و با توانمندیهای موجود و عمیق خود می تواند به توسعه کشور کمک کند.
وی با تاکید براینکه بسیج دربحث اقتصادی و صنعت طرح های مناسبی دارد، گفت: بسیجیان کسانی هستند که در عملیات فاو پل بعثت را بر روی رودخانه احداث کردند.
به گفته وی، هم اکنون نیز واکسیناسیون طیور را انجام و می توانیم با تمام توان با دولت در بسیاری از زمینه ها همکاری کنیم.
سردارغیب پرور با بیان اینکه ما کشوری با ذخایر و منابع فراوان زیرسطحی و سطحی هستیم که با این وجود اقدام به خام فروشی می کنیم اظهارکرد:‌ با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بایستی دربحث صادرات مواد فرآوری شده اقدامات شایسته تری انجام شود.
وی با تاکید براین که ذره ای از دشمنی دشمنان کم نشده است، گفت: در دوره ای ساده ترین گلوله ها را به ما نمی فروختند اما هم اکنون کشور ما از لحاظ نظامی، هسته ای و آب و برق به خودکفایی رسیده است و این در پرتو خودباوری جوانان ما است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پیام انقلاب اسلامی پیامی بلند و وسیع بود که ملت ایران را با خدا آشتی داد و به مردم گفت که خدا دوست ندارد تحت ظلم و ستم باشند.
سردارغیب پرور ادامه داد: کلام نورانی امام خمینی (ره) با توجه به اینکه هدف انجام تکلیف الهی بود بر جانها نشست و امام راحل کار بزرگی کردند.
مراسم همایش گرامیداشت روز بسیج مهندسین صنعتی روزچهارشنبه با حضورحمید چیت چیان وزیر نیرو،حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد عضو هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه و مقام های لشگری و کشوری در سالن همایش های وزارت نیرو برگزار شد.
اجتمام/9132/1724
خبرنگار: فرزانه سلامت بخش** انتشار: حسین فتح الهی

آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا