بخش تصویربرداری و اتاق های عمل بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران به بهره برداری رسید

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روزچهارشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی همتی در مراسم افتتاحیه بخش تصویر برداری و اتاق های عمل بیمارستان لبافی نژاد اظهارکرد: سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید به مسیر طبیعی خدمت بازگشته است و درحوزه درمان این سازمان نیز تمام اقدامات لازم برای ارتقای خدمات و بهبود فعالیت واحدهای درمانی سازمان در حال انجام است.
وی افزود:همکاران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی با همفکری و همدلی درحال تلاش برای تحقق برنامه ها هستند و روند رو به پیشرفت این سازمان در حوزه درمان کاملا مشهود است.
وی با بیان اینکه ارتقای هتل لینگ منجر به افزایش محسوس رضایتمندی جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی شده است، اظهارکرد: رضایتمندی بیماران و مراجعه کنندگان به واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی به صورت علمی و توسط مراکزی خارج از سازمان ارزیابی می شود که بررسی های انجام شده نشان دهند ارتقای رضایتمندی ذی نفعان این سازمان است.
همتی با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این برنامه بر اساس اصول علمی و طی چند ماه با مشارکت واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی تدوین شد و سپس به تصویب هیأت مدیره و هیأت امنا سازمان رسید.
وی ادامه داد: در حوزه درمان سازمان 22 برنامه عملیاتی مبتنی بر برنامه استراتژیک سازمان طراحی شده است که حوزه درمان سازمان طی 3 سال گذشته با تمام توان برای تحقق این برنامه ها تلاش می شود و ارتقای هتلینگ یکی از برنامه ها است که به خوبی و مطابق با برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: استقرار سیستم HIS و استفاده از دستگاههای تصویر برداری دیجیتال از دیگر برنامه های حوزه درمان سازمان است که با اجرای این برنامه ها شاهد تحول اساسی در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.
همتی اضافه مرد: در بیمارستان لبافی نژاد با توجه به انجام فعالیت های آموزشی در این بیمارستان شرایط کاری و اجرای برنامه های حوزه درمان تفاوتهای اندکی با سایر بیمارستانها دارد که مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان تهران این موضوع را به نحو مناسبی مورد توجه قرار داده است.
محمدتقی خسروانی مقدم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی کارهای بزرگی انجام شده است و نتیجه اقدامات و تلاش های صورت گرفته ارتقای و بهبود خدمات این سازمان به بیماران و جامعه تحت پوشش سازمان است.
وی در ادامه به بیان آماری از هزینه های انجام شده در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد پرداخت و اظهار داشت: برای بازسازی و تجهیز اتاق عمل چشم در بیمارستان لبافی نژاد 600 میلیون تومان هزینه شده است. همچنین اتاق عمل ارولوژی نیز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده است.
خسروانی مقدم در رابطه به هزینه های تجهیزات پزشکی خریداری شده برای بیمارستان لبافی نژاد نیز گفت: برای خرید یک دستگاه فلوروسکوپی به مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون تومان و برای دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال 1 میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است و مبلغ 200 میلیون تومان نیز برای ساخت جایگاه و نصب دستگاهها هزینه شده است.
اکبر نورعلی زاده، رئیس بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد گفت: پروژه ارتقای هتلینگ از دی ماه 94 تا خرداد 95 در این بیمارستان اجرایی شد و شاهد تغییرات بسیار خوب و ارتقای وضعیت بیمارستان و بهبود خدمات به بیماران هستیم.
وی افزود: در برنامه ارتقای هتلینگ که الگوی بسیار خوبی برای سایر مراکز درمانی کشور نیز هست، تمامی جوانب کار مورد توجه قرار گرفت و در بیمارستان لبافی نژاد برای ارتقای هتلینگ شاهد اجرای یک برنامه دقیق و مدون بودیم که بر اساس آن همه کارها به خوبی اجرا شد و همزمان با ارائه خدمات به بیماران ارتقای هتلینگ نیز به بهترین وجه اجرا شد.
نورعلی زاده گفت: بازسازی اتاق های عمل چشم در بیمارستان از کارهای بسیار ضروری بود و اتاق های عمل قبل از بازسازی شرایط مناسبی نداشتند. دستگاههای تصویربرداری بیمارستان نیز تا قبل از بازسازی شرایط نامناسبی داشتند و هزینه زیادی برای سرویس و نگهداری آن دستگاهها هزینه می شد.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید 3 دستگاه تصویربرداری انجام شده است، اظهار داشت: تا کنون 2 دستگاه را دریافت و نصب کرده ایم و در حال ارائه خدمات به بیماران هستند دستگاه سوم نیز وارد کشور شده به زودی تحویل این بیمارستان می شود.
اجتمام*1724*٧٢٦٨
تنظیم کننده: مهناز بیرانوند * انتشار: حسین فتح الهی

*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا