افضلی: سطح فوتسال ما با برزیل فرق چندانی ندارد/کاری کنیم شمسایی به تیم ملی بازگردد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین افضلی در خصوص رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: سال قبل رقابتهای لیگ تنگاتنگ و بهتر بود و تیم هایی که در کورس قهرمانی بودند نزدیکتر به هم بودند و رقابتها جذاب برگزار شد.
وی درخصوص مربی خارجی که قرار است در خدمت تیم ملی باشد تاکید کرد: این مربی چند وقت پیش در کلاس سطح 3 که در تهران برگزار شد حضور داشت و خیلی مربی خوب و با برنامه ای است و اکثر مربیانی که در این کلاس حضور داشتند به علم بدنسازی او ایمان دارند. او برنامه های جدیدی دارد و صد در صد می تواند به فوتسال ما کمک کند. البته ما در ایران مربیان بزرگی داریم ولی می توانیم از این مربی خارجی برای پیشرفت فوتسالمان کمک بگیریم.
وی افزود: سطح فوتسال ما با برزیل آن چنان فرقی ندارد. ما توانستیم سوم جهان شویم وچه بسا اگر در بازی با روسیه اشتباه نمیکردیم و روسیه را شکست میدادیم به فینال راه پیدا میکردیم و شاید هم قهرمان جام جهانی میشدیم.
کارشناس فوتسال کشورمان عنوان کرد: فوتسال همیشه به خاطر فوتبال ضرر میبیند و ما بعد از کسب مقام سومی جهان که بهترین نتیجه تاریخ فوتسال رقم خورد انتظارات زیادی از مسئولین داشتیم و فکر کردیم که چه کارهایی برای فوتسال انجام می دهند ولی دیدیم خیلی از پاداشها هم هنوز پرداخت نشده و این خوب نیست و امیدوارم به فوتسال بیشتر بها بدهند.
وی در پایان در خصوص دعوت وحید شمسایی به تیم ملی خاطر نشان کرد: حیف است که آقای گلی جهان را از دست بدهیم و امیدوارم که مدیران فوتسال ما کاری کنند که وحید شمسایی به تیم ملی برگردد و کسی این آقای گلی را نتواند از دست وحید بگیرد.انتهای پیام/آ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا