طرح ساماندهی افراد کارتن خواب در دزفول مورد استقبال قرار نگرفت

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

محمدرضا کرمی نژاد روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:با توجه به شدت برودت هوا در شب های اخیر و کاهش دما به زیر صفر ستاد بحران شهرستان دزفول ساماندهی و انتقال افراد بی خانمان و کارتن خواب به کمپ شهرداری را تصویب کرد.
وی با اشاره به تلاش کارکنان شهرداری و شورای شهر دزفول در شب گذشته ( جمعه شب) برای انتقال افراد کارتن خواب از سطح شهر دزفول به کمپ شهرداری افزود:کمپ شهرداری دزفول برای اسکان افراد کارتن خواب در نظر گرفته شده و به کمک بهزیستی و کمیته امداد مقادیری پتو ، بخاری و غذای گرم نیز آماده شده تا در هوای سرد زمستان این افراد در مکانی مناسب و گرم استراحت کنند.
شهردار دزفول گفت:در گشت زنی که تا نیمه های شب انجام شد 2 نفر کارتن خواب به کمپ شهرداری منتقل شدند اما این افراد نیز به دلایل مختلف از اسکان در این محل خودداری کرده ضمن اینکه یکی از این افراد به منزل یکی از اقوام خود رفت.
وی اضافه کرد:همچنان به دنبال اسکان افراد کارتن خواب دزفول در کمپ شهرداری هستیم و در صورتی که افرادی در سرمای بی سابقه زمستان محلی برای اسکان و استراحت نداشته باشند می توانند از کمپ شهرداری برای استراحت و خواب استفاده کنند.
در چند روز گذشته دمای هوا در ساعاتی از شب در دزفول به زیر صفر کاهش یافته است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا