کلاهبردار26 ميليارد ريالي زنده شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

کلاهبردار26 ميليارد ريالي زنده شد

گروه استان ها_ اصفهان_ فرد كلاهبرداري كه با تاسيس يك شركت قلابي بيش از 26 ميليارد ريال از 11 شهروند دريافت و خانواده اش مرگ او را اعلام كرده بودند شناسايي و دستگير شد.

سردار “عبدالرضا آقاخاني” فرمانده انتظامي استان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي وصول شکايت چندين شهروند اصفهاني مبني بر اينکه فرد كلاهبرداري براي سرمايه گذاري مبالغ مختلفي از آنان دريافت كرده و خانواده اش با توسل به مانورهاي متقلبانه از جمله برگزاري مجلس ختم و ترحيم، فوت او را اعلام كرده اند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران تحقيقات خود را آغاز كردند و متوجه شدند فرد كلاهبردار زنده است و با تغيير ظاهر خود زندگي مي كند.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري متهم اظهار داشت: اين فرد در بازجوئي هاي پليس به کلاهبرداري مبلغ 26 ميليارد و 130 ميليون ريال از 11 شهروند اصفهاني اعتراف كرد .

 

سردار آقاخاني افزود: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره به اينكه اين فرد با تاسيس يك شركت سرمايه گذاري از شهروندان كلاهبرداري كرده بود خاطر نشان كرد: معمولا اکثر کلاهبرداران داراي ظاهري آراسته و شيک پوش، ولخرج و خوش برخورد مي باشند تا بتوانند طعمه خود را به دام بيندازند ، در انجام معاملات،سرمايه گذاري ها و غيره صرفاً به ظاهر افراد بسنده نکنيد و معاملات و قرار دادهاي خود را در مراکز رسمي و قانوني به ثبت برسانيد تا تحت حمايت قانوني قرار بگيريد

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا