پروژه هاي زيباسازي در سال 96 در محلات محروم اجرا شود

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

عضو كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر اصفهان:

پروژه هاي زيباسازي در سال 96 در محلات محروم اجرا شود

عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: در حال حاضر یکی از تقاضاهای مردم محلات محروم است که برای سال 96، پروژه های زیباسازی در محلات آنها اجرایی شود و امیدواریم پروژه های زیباسازی در سال 96 در محلات محروم اجرا شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، ندا واشياني پور در يكصد و شصت و هفتمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان اظهار كرد: از مردم متدين، شجاع، ولايتمدار، وظيفه شناس و انقلابيمان كه هر سال با شركت در راهپمايي 22 بهمن با آرمان هاي والاي احياگر اسلام ناب محمدي، حضرت امام خميني (ره) تجديد ميثاق مي كنند و تجديد بيعت مي كنند با اسلام عزيز و مقتداي عظيم الشان امت اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي، تشكر مي كنيم.

وي اضافه كرد: همچنين از حضور ارزشمند بانوان در راهپمايي روز گذشته به صورت ويژه تشكر مي كنيم كه حضرت امام خميني (ره) در مورد آنها فرمودند چه افتخاري بالاتر از اين كه زنان بزرگوار ما در مقابل رژيم ستمكار سابق و پس از سركوبي آن، در مقابل ابرقدرت ها و باستگان آنها در صف اول ايستگادگي و قاومتي از خود نشان دادند كه در هيچ عمري چنين مقاومتي و چنين شجاعتي از مردان ثبت نشده است.

عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شوراي اسلامي شهر اصفهان ضمن تسليت به مناسبت شهادت بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تصريح كرد: شهر ارزنده ترين دستاورد هنري انسان است و به عنوان تبلور، كالبدي آميزه اي از فرهنگ و طبيعت هويتي ويژه اي دارد.

وی با تاکید بر اینکه سیما و منظر هر شهری گویای فرهنگ، ارزش ها و نگرش های مردم آن شهر است، ادامه داد: همچنین سیما و منظر هر شهری امروزه به عنوان یکی از مؤلفه های جذب گردشگر و ارتقای کیفیت زندگی بهتر شهروندان و افزایش تعلق خاطر آنها به شهر محسوب می شود.

واشیانی پور تاکید کرد: ما در سال 95 شاهد اجرای پروژه های خوبی از سوی سازمان زیباسازی بودیم که سیما و منظر شهر اصفهان را به نحو احسنت تغییر داد و رضایت حداکثری مردم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه شورای چهارم کار خود را با رویکرد محرومیت زدایی آغاز کرد و قدم های مثبتی را در این زمینه برداشت، افزود: در حال حاضر یکی از تقاضاهای مردم محلات محروم است که برای سال 96، پروژه های زیباسازی در محلات آنها اجرایی شود و امیدواریم پروژه های زیباسازی در سال 96 در محلات محروم اجرا شود.

عضو كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: درخواست بنده از سازمان زیباسازی شهرداری این است که برای سال جدید توجه ویژه ای به محلات محروم داشته باشد که خدایی ناکرده این تصور غلط که همیشه تمام امکانات و پروژه های زیباساز متوجه مرکز شهر و مناطق برخوردار است، تقویت نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا