افتتاح گرمخانه مردمی زنان کارتن خواب و بی خانمان در اصفهان/لزوم حمایت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده اجتماعی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:

افتتاح گرمخانه مردمی زنان کارتن خواب و بی خانمان در اصفهان/لزوم حمایت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده اجتماعی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افتتاح گرمخانه مردمی زنان کارتن خواب و بی خانمان در اصفهان گفت: دستگاه های مرتبط در استان با جدیت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده اجتماعی حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، کوروش محمدی در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری با نگاه جدید به مسائل ورود پیدا کرده و امروز با تصویب بودجه و ردیف بودجه پنج میلیارد تومانی مرکز آموزش و توانمندسازی آسیب ددیگان اجتماعی از اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی شاهد برداشتن یک قدم تاریخی در تاریخ مدیریت شهری اصفهان هستیم.

وی اضافه کرد: این امر این نوید را در دل مردم و برای آیندگان در اصفهان ایجاد کرده که اصفهان به سمت دوران رویایی و اصفهان زیبای خود در حال حرکت است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد:  گرمخانه مردمی زنان کارتن خواب و بی خانمان امروز در اصفهان با حضور مقامات و مسئولان استانی افتتاح می شود و حرکتی که از شورای شهر آغاز شد و امروز  به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: از دستگاه های متولی امر و دستگاه های مجری اعم از دستگاه های قضایی، انتظامی و خدمات اجتماعی در استان درخواست می کنم که  این موضوع را با جدیت پیگیری کنند و حمایت ها و تکالیف مصوب شده را عملیاتی کنند تا حداقل بتوانیم برای یک دوره شش ماهه شاهد مراقبت ها و حمایت ها از این قشر آسیب دیده و شهروندان آسیب دیده در شهر باشیم.

محمدی تاکید کرد:  امیدواریم با توجه به تصویب لایحه بودجه روز گذشته بتوانیم ظرف شش ماه مرکز آموزش و نگهداری دائمی را با همت مسئولان راه اندازی کنیم و از اعضای شورا، رئیس شورا، شهردار و استاندار اصفهان برای کمک به تصویب بودجه طرح توانمندسازی شهروندان آسیب دیده قدردانی می کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا