ممنوعيت تردد تريلرها در جاده هاي اصفهان/ مسدود شدن راه هاي روستايي فريدونشهر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ممنوعيت تردد تريلرها در جاده هاي اصفهان/ مسدود شدن راه هاي روستايي فريدونشهر

گروه استان ها _ اصفهان _ رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان گفت: به دليل بارش باران و برف و لغزنده بودن جاده ها و به منظور پيشگيري از بروز حوادث رانندگي از صبح امروز تا عادي شدن وضعيت جوي عبور تريلرها در جاده هاي استان ممنوع شده است .

سرهنگ” حسين پورقيصري ” رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان در حاشيه جلسه ملاقات مردمي در سامانه 197 به خبرنگار پايگاه خبري پليس  گفت: با توجه به وضعيت جوي بارش برف و باران و لغزنده بودن اكثر جاده هاي استان عبور تمامي تريلرها به غير از حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح امروز در تمام جاده هاي  اصلي استان ممنوع شده و اين ممنوعيت تا پايان بارندگي ها و عادي شدن وضعيت جوي ادامه خواهد داشت.

وي افزود: از شب گذشته بارش باران و برف در محورهاي داران به اليگودرز، سميرم به ياسوج، تيران به عسكران، اصفهان _ شيراز، اصفهان_ شهركرد، نجف آباد، شاهين شهر و كاشان_ اصفهان شروع شده و هم اكنون نيز شاهد بارش برف شديد در محورهاي داران به اليگودرز و ‌محور خوانسار هستيم.

اين مقام مسئول عنوان داشت: هم اكنون تمامي محورهاي اصلي استان باز بوده و ماموران پليس راه و اداره راه به مردم خدمت رساني مي كنند اما با توجه به لغزنده بودن جاده ها به رانندگان توصيه مي كنيم با رعايت سرعت مطمئنه به رانندگي پرداخته و فاصله طولي خود با خودروي جلويي را حفظ كرده و از شتاب و عجله بپرهيزند تا انشاء اله با حادثه اي روبرو نشوند.

وي تصريح كرد: محورهاي فرعي و روستايي فريدونشهر و پشتكوه به خاطر وضعيت خاص جغرافيايي و بارش برف سنگين مسدود شده و تردد به اين نقاط امكان پذير نيست كه اميدواريم به زودي اين راه ها با همكاري ماموران اداره راه و ترابري بازگشايي شود.

سرهنگ پورقيصري با بيان اينكه تردد در محورهاي كوهستاني استان بدون زنجير چرخ امكان پذير نيست گفت: به مردم عزيز توصيه مي كنيم از سفرهاي غير ضروري به اين نقاط خودداري كرده و در صورت لزوم حتماً زنجير چرخ همراه داشته باشند، وسيله نقليه خود را از نظر ايمني و عاج لاستيك ها كنترل كرده و وسايل گرم و خوراك خشك به همراه داشته، باك بنزين را پر كرده و اگر جايي را ماموران پليس راه اعلام كردند كه داراي انسداد يا محدويت است حتماً در كنار پليس راه توقف كرده و به استراحت بپردازند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا