از تبلیغات موثر در مصرف کالای ایرانی تا نشستن شاهین طلایی بر شانه خدمت روابط عمومی/ کسب دیپلم افتخار نتیجه تبلیغات محیطی موثر در سطح شهر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

افتخاری دیگر در کارنامه شهرداری اصفهان ثبت شد:

از تبلیغات موثر در مصرف کالای ایرانی تا نشستن شاهین طلایی بر شانه خدمت روابط عمومی/ کسب دیپلم افتخار نتیجه تبلیغات محیطی موثر در سطح شهر

روابط عمومی شهرداری اصفهان در دومین جشنواره برترين هاي تبليغات ایران در بخش مسابقه و در رشته بخش ویژه با موضوع اقتصاد مقاومتی در شاخه ترویج مصرف کالاهای داخلی و کاهش واردات براساس رای هیات داوران حائز رتبه اول و شایسته دریافت شاهین طلایی و در بخش فعالیت های روابط عمومی در قالب کمپین تبلیغاتی حائز دریافت دیپلم افتخار شد.

به گزارش  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با معرفی آثار برگزیده روز دوشنبه 25 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، سالن خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد و براساس آن شرکت کنندگان برتر در این دوره از جشنواره مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

داوری آثار با بهره گیری از اساتید مجرب رشته تبلیغات
به گفته علی فروزفر، دبیر هیات داوران جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران از حدود ۱۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۵۰۰ اثر که مطابق با شرایط مورد نظر جشنواره بودند، انتخاب‌ شده و در اختیار گروه‌های داوری قرار گرفته‌ شد تا از بین آن ها آثاری که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند مورد تقدیر قرار گیرند. فروزفر با بیان اینکه شاخص‌های داوری بر اساس دو معیار علمی و تجربی و مطابق با استانداردهای جهانی تهیه‌ شده‌اند، به ظرفیت داوران این جشنواره اشاره کرد و گفت: هیات داوری جشنواره با بهره‌گیری از ۶۵ داور خوش‌نام، مجرب و عالم، کار بررسی آگهی‌های تبلیغاتی را انجام داده و تمهیدات لازم برای داوری مستقل، منصفانه و واقعی فراهم شد تا در نهایت آثار برتر مورد تقدیر قرار گیرند

آنچه برای ما مهم بود، استقلال و بی‌طرفانه بودن داوری بود
هوشمند سفیدی رئیس دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران در این مراسم در سخنانی گفت: آنچه برای ما مهم بود، استقلال و بی‌طرفانه بودن داوری بود که بر همین اساس تحولات جدیدی در ساختار جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران شکل گرفت.
وی ایجاد هیئت منصفه و هیئت نظارت بر داوری را از جمله این تغییرات برشمرد و با اشاره به دو جلسه هیئت نظارت بر داوری گفت: صحت داوری‌ها در جلسه آخر این هیئت که دو روز قبل برگزار شد، مورد تایید قرار گرفت.
سفیدی همچنین با اشاره به همراهی و پشتیبانی سازمان جهانی تبلیغات از جشنواره‌ برترین‌های تبلیغات ایران در دومین دوره آن، تأکید کرد: ما امسال همچنین منشور اخلاقی داوری را تهیه کردیم و به امضای همه هیئت داوران رساندیم، امسال همچنین شاخص‌های ارزیابی آثار مورد بازنگری قرار گرفت و تلاش شد تا منطبق با شاخص‌های علمی، استانداردها و همچنین جشنواره‌های بین‌المللی باشد.

میزان مشارکت در جشنواره ۱۰ برابر بیشتر از دوره قبل بود 
به گفته رئیس دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، امسال میزان مشارکت در جشنواره ۱۰ برابر بیشتر از دوره قبل بود و بر این اساس ۱۵۰ دستگاه و شرکت تبلیغاتی با ارسال آثارشان در این جشنواره شرکت کردند.  وی با پذیرش برخی کاستی‌های جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همراهی تمامی دست‌اندرکاران و همچنین پشتیبانی نهادهای مسئول، در دوره‌های آتی شاهد برگزاری جشنواره‌های موفق‌تر باشیم.

تبلیغات عرصه همزیستی دانش‌های انسانی
در ادامه این مراسم عبدالله گیویان دبیر علمی دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران در سخنانی تبلیغات را عرصه همزیستی دانش‌های انسانی برشمرد و با بیان اینکه متأسفانه تبلیغات در ایران گاهی تنها به حوزه عملیات اجرایی تقلیل داده می‌شود، گفت: این در حالی است که تبلیغات یکی از شاخه‌های جدی علوم انسانی است و باید به شکل بین‌رشته‌ای آموزش داده شود.
وی ضمن اشاره به تأثیر برگزاری جشنواره‌هایی از قبیل برترین‌های تبلیغات ایران در تقویت پایه‌های آموزشی دانش تبلیغات در ایران اظهار داشت: ما باید بتوانیم جایگاهی شایسته و دارای تبلیغات در عرصه علمی فراهم کنیم.

نگاهی به چگونگی حضور و موفقیت روابط عمومی شهرداری اصفهان در این جشنواره 
روابط عمومی شهرداری اصفهان در ابتدای سال جاری در راستای سیاست های مدیریت شهری اصفهان مبنی بر توجه ویژه به مقوله حمایت از کالای ایرانی ، تبلیغات وسیع خود در سطح شهر و ملی آغاز کرد و از این طریق توانست موجی از فضاسازی مردمی را در بین شهروندان ایجاد کند. تبلیغات محیطی ، تولیدات رسانه ای مطلوب ، برگزاری ویژه برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در سطح استان و شبکه های ملی از جمله برنامه « شب های فیروزه ای» نمونه ای از اقداماتی است که توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان انجام شده و بر مبنای آن هموطنان و بخصوص شهروندان اصفهانی به مصرف تولیدات داخلی از طریق خرید از بازارهای روز کوثر در سطح شهر ترغیب شدند و این اقدام انقلابی در نگرش مثبت به مقوله حمایت از کالای ایرانی بود. بر همین اساس روند فعالیت های تبلیغاتی انجام شده در حوزه مذکور توسط داوران مجرب دومین دوره جشنواره تبلیغات ایران مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت روابط عمومی شهرداری اصفهان در این دوره از جشنواره در بخش مسابقه و در رشته بخش ویژه با موضوع  اقتصاد مقاومتی در شاخه ترویج مصرف کالاهای داخلی و کاهش واردات براساس رای هیات داوران حائز رتبه اول و شایسته دریافت شاهین طلایی شد.

روابط عمومی شهرداری اصفهان حائز دریافت دیپلم افتخار در حوزه کمپین تبلیغاتی
یکی دیگر از افتخارات کسب شده توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان در این دوره از جشنواره کسب دیپلم افتخار در حوزه کمپین تبلیغاتی است چرا که این واحد توانسته است در چند ماه گذشته با رویکردی از پیش تعیین شده موضوعات مختلفی را در قالب تبلیغات محیطی همچون « اصفهان کارت ، اصفهان 1400 ، نمایشگاه های باور ، 85 خدمت الکترونیکی فعال و ….» به صورت حرفه ای در شبکه های ملی و سطح شهر به نمایش بگذارد. این اقدام سبب شد تا هیات داوران جشنواره روابط عمومی شهرداری اصفهان را حائز دریافت دیپلم افتخار معرفی نماید
امسال ، سالی پربار برای روابط عمومی شهرداری اصفهان
در سال جاری روابط عمومی شهرداری اصفهان توانسته در جشنواره های مختلف رتبه های حائز اهمیت و  با ارزشی را برای شهر اصفهان به ارمغان بیاورد که از آن جمله می توان به « کسب رتبه مدیر برتر روابط عمومی در کشور و همچنین نشان خلاقیت در روابط عمومی های کشور ، کسب رتبه غرفه فعال خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه سراسری مطبوعات و انتصاب به ریاست کارگروه فضای مجازی کلانشهرها» اشاره کرد. هادی نباتی نژاد مدیرروابط عمومی شهرداری اصفهان در تکمیل این گزارش به ایمنا می گوید: ما از همان ابتدا در سیستم روابط عمومی شهرداری توجه به مقوله های مختلف وابسته به روابط عمومی را با تکیه بر تیم اجرایی مجرب و نیروهای کاربلد به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم چرا که معتقدیم روابط عمومی عنصر پویا و زنده هر سازمان و عامل موثر در متقاعدسازی و یا جریان سازی در بدنه اجتماع است. وی افزود: مردم همیشه به عنوان رکن اصلی اجتماع پایه های اصلی توسعه خدمات شهری را تشکیل می دهند و قطعا نگاه ویژه به نیازهای فرهنگی – ارتباطی این قشر از جدی ترین رسالت های روابط عمومی پویا به شمار می رود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا