تلاش متعصبانه کارگران، مهم‌ترین سرمایه و افتخار مدیریت شهری تبریز است

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

تقدیر شهردار تبریز از تلاش‌های ویژه نیروهای خدماتی؛

تلاش متعصبانه کارگران، مهم‌ترین سرمایه و افتخار مدیریت شهری تبریز است

شهردار تبریز از تلاش‌های ویژه نیروهای خدمات شهری در ۴۸ ساعت گذشته قدردانی کرد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، دکتر صادق نجفی در بازدید از روند پیگیری عملیات زمستانی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد تلاش خستگی‌ناپذیر  و متعصبانه کارگران عزیز و عوامل خدماتی و اجرایی، در  شیف‌بندی‌های مداوم، بوده ایم که قابل‌تقدیر و ارزشمند است.
وی ادامه داد: این همت ویژه، مهم‌ترین افتخار و سرمایه مدیریت شهری تبریز است که موجب شده علی‌رغم بارش بی‌وقفه برف، مشکلی در مسیرهای تردد عمومی بارز نباشد.
شهردار تبریز اضافه کرد: طبق گزارش ناظران خدماتی، شهروندان در برخی مناطق، اقدامات قابل‌‌توجهی در کمک به عوامل اجرایی داشته‌اند؛ با این حال، با توجه به تمرکز خودروهای سنگین و مکانیزه در مسیرهای اصلی شهر، مشارکت فراگیر همشهریان، در سطح محلات و شهرک‌های مسکونی بسیار کارساز خواهد بود.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: عملیات زمستانی تا یخ‌زدایی کامل از مسیرهای عمده شهر ادامه داشته و در مرحله دوم برنامه تنظیف عمومی، در عموم مناطق از سر گرفته می‌شود.
وی با اشاره به این‌که سرمای کم‌نظیر هوا، آسیب‌هایی را به آسفالت شهر وارد کرده است، گفت: با پایان سامانه بارشی و به محض مساعد شدن شرایط شرایط جوی، طرح ضربتی ترمیم آسفالت سطح شهر آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا