نمایشگاه اسکیس طراحی شهری در تبریز

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

نمایشگاه اسکیس طراحی شهری در تبریز

 نمایشگاه تخصصی اسکیس طراحی شهری شامل مجموعه آثار حمید دانش‌پژوه و منتخبی از دانشجویان، برای اولین بار در تبریز گشایش می‌یابد.

به گزارش ارک خبربه نقل از نصر، نمایشگاه «قدم یک شهرساز» که شناخت شهر از دالان هنر به‌شمار می‌رود، به نوعی در جهت توسعه وجه تخصصی علم میان‌رشته‌ای طراحی شهری در قالب ترکیب متناسبی از فن و هنر با موضوع «اسکیس طراحی شهری فرآیندمحور» برگزار می‌شود و با توجه به ماهیت و فرم، جزو معدود نمایشگاه‌هایی است که در رشته یادشده در معرض دید دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مجموعه شامل ۱۵ اثر در اندازه ۹۰ در ۱۲۰ سانتی‌مترو نیز 7 اثر در اندازه ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر با موضوع اسکیس طراحی شهری از نظریه تا طراحی است که به گفته هنرمند، در جهت توسعه روزافزون علم آکادمیک و نیز افزایش کیفی فضای آموزشی دانشگاهی در معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

علاقه‌مندان می توانند برای دیدن این نمایشگاه از 13 تا 15 اسفندماه  در محل برگزاری واقع در آدرس : اتوبان پاسداران – میدان شهید فهمیده- جنب لاله پارک – هتل کایا لاله پارک – طبقه اول مراجعه کنند. ساعات بازدید روز افتتاحیه جمعه از 17 الی 20 و روز های شنبه و یکشنبه از 17 الی 19 می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا