تمام دنیا هم جمع شود، یمن مطیع عربستان نمی‌شود

خبرگزاری ارک- سخنگوی نیروهای مسلح یمن حملات تجاوزکارانه علیه این کشور را صددرصد سعودی قلمداد کرد و هدف آن را تخریب یمن و زیرساخت‌های آن دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ شرف غالب لقمان، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی در صنعا گفت: حملات سعودی‌ها نسبت به مرحله اول مخرب‌تر و بی‌رحمانه‌تر شده اما عدالت در راه است و باید این حملات پاسخ داده شود.

وی افزود: 2992 حمله به مواضع غیرنظامی صورت گرفته و میانگین خسارت‌های اقتصادی به بیش از 40 میلیارد دلار رسیده است.

غالب لقمان تاکید کرد که منطقه عبطان با موشک‌های کروز هدف قرار گرفت و ممکن است مجروحان تحت تاثیر تشعشعات اورانیوم رقیق شده قرار گرفته باشند. عربستان از اورانیوم و بمب‌های رادیواکتیو در حملات هوایی خود علیه یمن استفاده کرد و متجاوزان سعودی به جنایت‌های بسیاری علیه غیرنظامیان در تمام شهرهای یمن دست زدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: کشتارهای متجاوزان سعودی، نیروهای مسلح را از پیشروی و تحقق پیروزی باز نداشت و این حملات تجاوزکارانه به ما ثابت کرد که القاعده فقط یکی از بازوهای نظام سعودی است.

به گزارش العالم، وی تصریح کرد: فرماندهان مزدور حاضر در عربستان دیگر در یمن جایی ندارند.

غالب لقمان با بیان این که تدابیر عملی، پیروز نهایی را مشخص می‌کنند، گفت: یمن نمی‌پذیرد که مزدور و یا خائنی در خاکش وجود داشته باشد و ما بار دیگر به اطاعت عربستان سعودی و یا آمریکا در نمی‌آییم؛ حتی اگر تمام جهانیان گرد هم آیند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا