استمرار آسفالت‌ریزی شبانه در سطح شهر با اولویت مسیرهای پرتردد/ حفاری، تا ۱۵ فروردین ممنوع است

پایگاه خبری ارک  خبر-تبریز:

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز عنوان کرد؛

استمرار آسفالت‌ریزی شبانه در سطح شهر با اولویت مسیرهای پرتردد/ حفاری، تا ۱۵ فروردین ممنوع است

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از استمرار طرح ضربتی آسفالت‌ریزی و لکه‌‌گیری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازشهریار، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب یادآور شد: برودت کم‌سابقه، بارش‌های مداوم و اجرای خدمات زمستانی با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین، امسال بخش‌ قابل‌توجهی از آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی و کوچه‌ها را با آسیب‌هایی مواجه کرده‌است؛ از این رو، اکیپ‌های آسفالت‌ریزی معاونت فنی‌و‌عمرانی و مناطق، در روزهای اخیر، عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری را به صورت شبانه در سطح شهر آغاز کرده‌اند.
وی اضافه کرد: این عملیات هم‌اکنون در بخش‌های اولویت‌دار مرکز شهر، محدوده خیابان امام (ره) و مسیر بی‌.آر.تی و خیابان آزادی، به صورت مداوم، در حال اجرا است و در فازهای بعدی، وارد محلات و محدوده‌های فرعی‌تر خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ممنوعیت حفاری شرکت‌های خدماتی تا نیمه فروردین ۹۶، اظهار داشت: بخش قابل‌توجهی از عملیات لکه‌گیری و ترمیم آُسفالت سطح شهر، مربوط به اصلاح بخش‌هایی است که در اثر حفاری‌های خدماتی مخدوش شده است.
اسحقی یادآور شد: از حیث فناوری‌های روسازی، آسفالت همواره تحت‌تاثیر شرایط جوی و وضعیت تردد قرار دارد؛ از این رو، نظارت و رسیدگی به وضعیت آسفالت، از ماموریت‌های دایمی معاونت فنی و عمرانی است.
وی تاکید کرد: شهروندان با استفاده از سامانه اطلاع‌رسانی ۱۳۷ می‌توانند در این نظارت‌ها، یاری‌رسان مدیریت عمرانی شهرداری تبریز باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا