آغاز طرح نظارت برکیفیت خدمات ستاد هماهنگی سفر نوروز اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد:

آغاز طرح نظارت برکیفیت خدمات ستاد هماهنگی سفر نوروز اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی استان ویژه ستاد نوروزی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، طرح نظارت بر کیفیت خدمات سفر نوروزی توسط کارشناسان این اداره کل آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اله یاری ظهر امروز چهاردهم اسفند ماه در ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه تلاش داریم تا در نوروز 1396 خدمات به گردشگران متنوع تر از سالهای گذشته ارائه شود، طرح نظارت بر کیفیت خدمات ستاد سفرهای نوروزی استان اصفهان و از امروز توسط کارشناسان بخشهای مختلف اداره کل آغاز می شود.

او افزود: حوزه فعالیت همکاران در این طرح شامل نظارت بر کیفیت خدمات ستاد سفر استان اصفهان در حوزه های واحدهای اقامتی داخل شهرها، میهمان پذیرها، واحدهای اقامتی بین راهی و بناها و جاذبه های گردشگری خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد و افزود: بر این اساس، نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری از واحدهای بین راهی اعم از سالنهای پذیرائی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی آغاز و ارائه خدمات به گردشگران در داخل شهرها را نیز در بر خواهد گرفت.

اله یاری تصریح کرد: هماهنگی جهت افزایش کیفیت خدمات شهری در داخل شهرها و هماهنگی با اعضای ستاد هماهنگی سفر در حوزه ارائه خدمات شهری جهت بهبود ارائه خدمات شهری به گردشگران و همچنین بهسازی و آماده سازی بناها و جاذبه های تاریخی به ویژه در داخل شهر اصفهان، بر اساس این طرح در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا