دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در زاهدان

پایگاه خبری ارک خبر-زاهدان:

جانشین انتظامی زاهدان خبر داد
دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در زاهدان
جانشین انتظامی زاهدان از موفقیت ماموران این شهرستان در شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف خبر داد.

ارک خبربه نقل ازفارس:رضا زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقر ه سرقت کیف و گوشی‌های تلفن همراه  و شکایات متعدد مالباختگان نظر به اهمیت موضوع تیمی از عوامل زبده و تخصصی کلانتری 11 دانشگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و در نظر گرفتن محدوده زمانی و مکانی سرقت‌ها و اقدامات فنی پلیسی سرنخ‌هایی از این سارقان بدست آورده و متوجه شدند که این سرقت‌ها توسط تیمی سه نفره و با یک دستگاه موتورسیکلت صورت می گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازبینی از فیلم‌های دوربین‌های مداربسته مشخص شد که سارقان با اعمال خشونت آمیز اموال شهروندان را به سرقت می‌برند، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران این سارقان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی حین سرقت دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: سارقان که دو جوان 18 ساله بودند در اعترافات خود به 37 فقره انواع کیف قاپی، موبایل قاپی و سرقت قطعات و محتویات خودروهای شهروندان با همدستی یکی دیگر از دوستانشان اعتراف کردند.

زینلی با اشاره به دستگیری همدست این سارقان در مخفیگاهش از همه شهروندان خواست تا با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی و حمل نکردن اشیاء قیمتی و مبالغ بالای وجوه نقد در سطح شهر زمینه را برای ارتکاب اعمال مجرمانه سارقان  فراهم نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا