كشف 19 هزار انواع مواد محترقه در اصفهان/ هرگز سلامتي خود را به آتش نسپاريد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

كشف 19 هزار انواع مواد محترقه در اصفهان/ هرگز سلامتي خود را به آتش نسپاريد

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از كشف نزديك به 19 هزار عدد انواع مواد محترقه و 11 کيلو گرم مواد پيش ساز خبر داد.

سرهنگ “حسن ياردوستي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت : با توجه به روزهاي پاياني آخر سال ودر پيش بودن مراسم چهارشنبه آخر سال و افزايش جرائم وتخلفات، ماموران انتظامي شهرستان اصفهان اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي براي شناسائي و دستگيري عاملان تهيه وتوزيع مواد محترقه را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران كلانتري هاي شهرستان اصفهان با هماهنگي مقام قضائي طي بازديد از چند واحد صنفي موفق شدند تعداد 18 هزار و 910 عدد انواع مواد محترقه ، 11 کيلوگرم مواد پيش ساز و 17 بمب دستي كشف كنند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد : در اين راستا 10 متهم دستگير و ضمن پلمپ واحد هاي صنفي مذکور متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه پليس مجري قانون است و در قانون مجازات اسلامي نيز براي افراد مخل نظم و امنيت مجازات در نظر گرفته شده است تاكيد كرد: پليس هرگز شادي و تخليه هيجان را در نسل جوان جامعه نكوهش نمي كند اما زماني كه پاي آزار رساندن به ديگران، تخريب اموال عمومي و برهم زدن نظم و امنيت به ميان مي آيد ، مسئله فرق مي كند و انتظار آحاد مردم نيز از پليس چيزي جز برخورد قاطعانه با قانون شكنان نيست.

اين مقام مسئول همچنين با تاكيد بر اينكه شادي حق ماست اما نه با نقض حقوق ديگران خطاب به والدين عزيز گفت: شما مي توانيد با آگاهسازي فرزندان خود و مراقبت از آنان نخستين و بهترين آموزگاران فرهنگ سازان جامعه باشيد و اعضاي خانواده و همراهان را به تفريحات دسته جمعي سالم تشويق كنيد.

فرمانده انتظام شهرستان اصفهان همچنين با اشاره به نزديك شدن به ايام چهار شنبه آخر سال خاطر نشان كرد: برخي افراد سود جود در زمينه تهيه وتوزيع مواد محترقه فعاليت خود را گسترش مي دهند ،دراين خصوص از كليه والدين خواست، از آنجا كه بيشترين آسيب مواد آتش زا متوجه جوانان و نوجوانان است، در صورت مشاهده فعاليت توزيع كنندگان مواد محترقه، مراتب را جهت برخورد با اين افراد ناهنجار به پليس اطلاع دهند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا