تماشای آثار نقاشی آبرنگ “در آستان جانان” در نگارخانه طلوع شرق

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 تماشای آثار نقاشی آبرنگ “در آستان جانان” در نگارخانه طلوع شرق
نمایشگاه آثار نقاشی آبرنگ “در آستان جانان” تا 28 اسفندماه در گالری طلوع شرق فرهنگسرای کوثر مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه انفرادی “در آستان جانان” به کارهای هنرمند جوانی اصفهانی اختصاص داشته که هم هنر و هم شهامت در کارهایش حس می‌شود.
این نمایشگاه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در گالری طلوع شرق فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افتتاح شده که مجموعه‌ای زیبا و ستودنی از آثار “زهرا زارعی” است.
زهرا زارعی از سال 1377 به نقاشی پرداخت و از سال 1385 به‌صورت حرفه‌ای این هنر را دنبال کرد. در خوشنویسی موفق به کسب درجه ممتاز شد و در کنار هنرهای تجسمی موسیقی را ادامه داد. علاقه او به هنر اصفهان سبب یادگیری هنر کاشی و سفال شد. تذهیب را نیز فرا گرفت و نقاشی را به‌صورت جدی در آبرنگ و رنگ روغن پیگیر شد.
این هنرمند در مورد انگیزه برپایی این نمایشگاه می گوید: همیشه دوست داشتم تا احساسات خود را بر بوم بیاورم و دوست داشتم کاری مذهبی داشته باشم و این نمایشگاه نتیجه آن است.
زهرا زارعی عنوان کرد: همیشه دوست داشتم نمایش در آستان جانان به عنوان خلوت دل و نماد ارادت در پیشگاه خداوند باشد. نقاشی در سکوت و خلوت را دوست دارم.
گفتنی است؛ نمایشگاه “در آستان جانان” تا 28 اسفند ماه در گالری طلوع شرق در فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی، خیابان مسجد علی برپا است که علاقه‌مندان از ساعت 9 تا 19 می توانند از آثار نمایشگاه بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا