از كاشت درخت به ياد شهيد محسن خزايي تا باروري سبزي‌ها به دست اهالي قلم

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آیین درختکاری اصحاب رسانه و روابط عمومي‌ها برگزار شد؛

از كاشت درخت به ياد شهيد محسن خزايي تا باروري سبزي‌ها به دست اهالي قلم

با همت شهرداری اصفهان آیین درختکاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، با همت شهرداری اصفهان آیین درختکاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های شهر اصفهان به ياد خبرنگار شهيد محسن خزايي كه در سوريه به شهادت رسيد، برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان در حاشیه اين برنامه ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي عرصه رسانه اظهار کرد: یکی از فرآیندهای مورد پیگیری ما در هفته‌های گذشته همراه کردن رسانه‌ها و فضاي اطلاع‌رسانی با پویش‌های مردمی بود چراکه معتقديم در پویش‌های مردمی، كار اطلاع‌رسانی و پيام در سطح وسیع‌تری انجام مي‌شود.

هادي نباتي‌نژاد تصریح کرد: در همین راستا نخستین پویشی که در فضای شهری پس از برنامه «هوای اصفهان را داریم» اجرا شد، پویش «درختی برای مادرم» بود که به منظور حفظ جایگاه و حرمت مادر همزمان با دهه فاطميه در هفته درختکاری صورت گرفت.

وي با اشاره به آیین درختکاری اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها که به یاد شهید خزایی برگزار شد، تصریح کرد: این آیین به یاد خبرنگار شهید عرصه رسانه شهید خزایی با حضور اصحاب رسانه و مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها برگزار شد تا یاد این شهید بزرگوار در هفته درختکاری گرامی داشته شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با تاكيد بر حضور قشرهاي مختلف مردم در اجراي برنامه‌هاي گسترده فرهنگي و اجتماعي سطح شهر ادامه داد: سعی داريم در آینده نیز علاوه بر راه‌اندازی پویش‌ها و برنامه‌هاي مختلف، مشارکت مردم را در برنامه‌ها بیشتر مدنظر قرار دهیم.

وی تاکید کرد: زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا، يكي از رويكردهاي اساسي و اصلي روابط عمومی شهرداری اصفهان در اجراي برنامه‌هایی همچون «هر هفته چند افتتاح» و برنامه‌های دیگر است، چراکه می‌دانیم نام این عزیزان برکت و انرژي مضاعفی برای ساخت پروژه‌ها ایجاد می‌کند.

توجه ویژه اصحاب رسانه به حفظ محیط زیست

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نیز در حاشیه این آیین گفت: اصحاب رسانه با حضور گسترده در آیین درختکاری که با همت شهرداری اصفهان برگزار شد، نشان دادند برای حفظ محیط زیست اهمیت قائل هستند و این موضوعی است که تمام شهروندان نیز باید نسبت به آن حساس باشند.

صادق هادی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلانشهر اصفهان جزو شهرهای آلوده کشور محسوب می‌شود، یکی از مواردی که باید به آن توجه ویژه صورت بگیرد توجه به محیط زیست و افزایش فضای سبز آن است.

وي ادامه داد: در صورت عدم توجه به محیط زیست در سال‌های آینده با مشکلات عدیده و بسیار زيادي دست و پنجه نرم خواهیم کرد و از همین رو باید موضوع حفظ محیط زیست مورد توجه قشرهاي مختلف مردم و مسئولان قرار گیرد.

بهره‌برداري از نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان در 6 ماه نخست سال آینده

رسول محققیان مدیر مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اصفهان نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: آیین درختکاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های شهر اصفهان به پیشنهاد شهردار اصفهان و مدیر روابط عمومی شهرداری در نقطه‌ای نزدیک به محل نمايشگاه در حال احداث اصفهان برگزار شد که ما آن را به عنوان برنامه‌ و اتفاقی ویژه و مثبت تلقی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در نیمه نخست سال آینده فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را در کنار شهروندان عزیز اصفهانی و با حضور خبرنگاران افتتاح کنیم.

فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي شهرداري جاي تقدير دارد

عبدالحسین جعفری پیشکسوت روزنامه‌نگاری استان و ایران نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: اقدام شهرداری اصفهان در جمع‌آوری گروه‌های مختلف به مناسبت‌های گوناگون اقدام ارزشمندی است که جای تقدیر دارد به ویژه که آیین درختکاری به یاد شهید بزرگوار اصحاب قلم و رسانه شهید محسن خزایی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین آیینی موجب مي‌شود اصحاب رسانه علاوه بر اینکه صمیمیت و دِین خود را نسبت به یکدیگر و طبیعت ابراز می‌کنند، یاد و خاطره شهیدان قلم را نیز گرامی بدارند.

حضور رسانه‌ها، توجه مردم به مقوله درختكاري را جلب مي‌كند

سلطان‌ مرادی مدیر خبرگزاری ایرنا اصفهان نیز در حاشیه این آیین اظهار کرد: رسانه‌ها علاوه بر اینکه نقش خطیر اطلاع‌رسانی را بر عهده دارند در توجه مردم به موضوعات مهم نیز نقش اساسی ايفا مي‌كنند.

وی تصریح کرد: حضور اصحاب رسانه نگاهی وسیع‌تر به موضوع درختکاری را در پی دارد که سبب می‌شود این پیام و نگاه به درستی به مردم انتقال داده شود.

قلم به دستان سبزی را بارور کردند

منصور گلناری رئیس سابق خانه مطبوعات استان اصفهان نیز در حاشیه این آیین با بیان اینکه قلم به دستان سبزی را بارور کردند، اظهار کرد: برنامه آیین درختکاری ویژه خبرنگاران برنامه باشکوهی است که همیت و تلاش اصحاب رسانه و شهرداری اصفهان را می‌رساند.

وي تصریح کرد: شهروندان برای داشتن هوایی سالم و پاک نیاز دارند محیط زیست خود را حفظ کرده تا در سایه آن زندگی سالمی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا