استقبال از پیکرهای مطهر 165 شهید دفاع مقدس در خرمشهر

پایگاه خبری ارک خبر-آبادان:

استقبال از پیکرهای مطهر 165 شهید دفاع مقدس در خرمشهر

 همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، پیکرهای پاک 165 شهید دفاع مقدس صبح یکشنبه از طریق آبراه اروندرود در خرمشهر در جنوب غربی خوزستان وارد میهن اسلامی شدند.

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا پیکرهای این شهدا در روزهای اخیر در استان‌های بصره و العماره عراق از سوی گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد.
این رزمندگان در عملیات‌های والفجر 8، کربلای 4، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر 1، محرم و تک‌های دشمن در سال 67 در این مناطق به شهادت رسیده بودند.
این پیکرهای مطهر روز یکشنبه همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از طریق آبراه اروندرود وارد اسکله اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر شده و مورد استقبال جمعی از مردم قدرشناس آبادان و خرمشهر، مسئولان محلی و استانی، همرزمان شهیدان و جمعی از ایثارگران قرار گرفتند.
پیکرهای این شهدا هنگام ورود به کشور با حضور یگان‌ های تشریفات اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر، مردم و کاروان‌های راهیان نور مورد استقبال قرار گرفتند.
قرار است پیکرهای این شهدای دفاع مقدس، عصر یکشنبه 22 اسفند برای برگزاری آیین وداع به شهر دزفول منتقل شود.
بر اساس برنامه پیکرهای این شهدای گمنام پس از عبور از خیابان امام خمینی (ره) دزفول و حرکت به سمت آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در میان استقبال باشکوه مردم ولایتمدار دزفول تا حسینیه ثارالله این شهر تشییع، و آئین شبی با شهدا در کنار پیکرهای مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا