ضرورت توجه به وضعیت حقوق کارگران

محمد فیروزی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در جمع کارگران بادرود اظهار کرد: متاسفانه در چند سال گذشته و به علت تحریم‌های ظالمانه و اقتصاد بیمار و وابسته کشور به نفت، همیشه تولید و صنعت در تلاطم بوده است.

به عقیده وی، ضرر این تلاطم اقتصادی و تعطیلی واحدهای تولیدی بر دوش کارگران زحمت‌کش وارد می‌شود و متاسفانه در این چند سال جامعه کارگری با استرس، فشار و ترس از اخراج از کارخانه و از دست‌ دادن شغل دست و پنجه نرم کرده‌اند.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود همچنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام هم و غم مجلس این است که فضای رکود اقتصادی تمام شود و تولیدات داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است شکل و رونق بگیرد.

وی افزود: کارگران نقش به‌سزایی در رونق و توسعه اقتصادی کشور دارند و اگر تولید ملی حمایت شود، اشتغال بیشتری صورت می‌گیرد و کارگران که در خط مقدم تولید هستند با اطمینان خاطر در این راستا نقش‌آفرینی می‌کنند.

محمد فیروزی بیان کرد: حقوق کارگران در شان آنها نیست و بسیار ناچیز است و دولت باید توجه خاصی به این مطلب داشته باشد و اگر می‌خواهیم تولید رونق بگیرد، باید از نیروی کار ماهر در بحث حقوق و مزایا حمایت کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا