حضور سردار آقاخانی در سامانه 197

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز با حضور در سامانه 197 از نزدیک و به صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و به مشکلات بیش از 300 نفر از شهروندان در حوزه های راهنمائی و رانندگی، وظیفه عمومی، آگاهی، انتظامی و …. رسیدگی و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات به مبادی مربوطه صادر کرد.

سردار آقاخانی حضور بیشمار مردم در سامانه 197 در روزهای دوشنبه هر هفته را یکی از نشانه های موفقیت این سامانه در رسیدگی سریع و بدون واسطه به مشکلات و پاسخ به آنان عنوان کرد و اظهار داشت: جلسات ملاقات مردمی علاوه بر مرکز استان در فرماندهی انتظامی تمامی شهرستان های استان نیز برگزار می شود و تمامی فرماندهان و معاونان انتظامی موظف به پاسخگوئی سریع به مطالبات و خواسته های مردمی هستند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس خدمت گذاری به مردم را افتخار خود می داند و به همین جهت جلسات ملاقات مردمی یکی از برنامه های ویژه این فرماندهی است که به صورت مرتب و منظم در هر هفته در دستور کار قرار گرفته و این ارتباط مستقیم با مردم توانسته به بهبود وضعیت و ارتقای کیفیت خدمت گذاری به مردم کمک کند.

وی افزود: از همه شهروندان انتظار داریم که آنها پلیس ما باشند و هرگونه نظر، پیشنهاد یا نقدی به عملکرد ما و یا تقاضای تقدیر و یا تشویق کارکنان را از طریق تماس با شماره تلفن 197 به اطلاع ما برسانند تا بتوانیم با بهبود عملکرد خود خدمت رسانی بهتری را در عرصه نظم و امنیت برای مردم استان ارائه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا