هزینه 1000 میلیارد تومانی در حوزه آب کشاورزی آذربایجان‌شرقی

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد
هزینه 1000 میلیارد تومانی در حوزه آب کشاورزی آذربایجان‌شرقی
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال 95 حدود 700 میلیارد تومان در بخش آب کشاورزی استان توسط دولت هزینه شد و درسال 96 حدود یک‌هزار میلیارد تومان در این بخش هزینه خواهد شد.

به گزارش ارک خبربه نقل ازفارس : محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه استانی آب کشاورزی، افزود: نهضت کار عمرانی و آب کشاورزی در شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان شرقی شروع شده و امسال، اجرا و به ثمر رسیدن این پروژه‌های عظیم را به‌طور جدی و بیش از گذشته پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم تا پایان فصل کاری سال 96 با تحویل پروژه‌های آب کشاورزی به مردم شاهد رشد و شکوفایی در بخش آّب و کشاورزی منطقه باشیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: پس از اتمام این پروژ ه 18هزار هکتاری در حوزه توسعه و محصولات کشاورزی مستمر و پایدار، 150هزار تن بر تولید محصولات کشاورزی استان افزوده شده و در مجموع  باعث ایجاد بیش از 24هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد و در جذب گردشگر نیز شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم با اجرای این پروژه بسیاری از جویندگان کار مشغول به کار شوند، افزود: خادمین ملت در دولت تدبیر و امید در استان بدون تبلیغ و ادعا کارهای بزرگی را انجام می دهند که پس از بهره برداری تحولات چشمگیری را برای استان و کشور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا