اجرای کمربندی سوم اربیل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

پایگاه خبری ارک خبر- اردبیل:

معاون اداره کل راه و شهرسازی اردبیل:

اجرای کمربندی سوم اربیل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اجرای کمربندی سوم اردبیل، نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، شاهرخ ذبیحی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: کمربندی سوم اردبیل در سال ۹۱ آغاز شده و ۵۷ کیلومتر طول دارد.

وی افزود: ۳۰ کیلومتر از مسیر در دست اجرا بوده و ۱۰ کیلومتر خاتمه یافته است، در عین حال ۲۷ کیلومتر از آن هنوز آغاز نشده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مبلغ قرارداد برای ۳۰ کیلومتر را ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارایی تأمین می‌شود.

ذبیحی با بیان اینکه تاکنون اعتبار هزینه شده پروژه ۳۰ میلیارد تومان بوده اضافه کرد: از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی اعتبار مصوب سال ۹۶ را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مطالبات پیمانکار از پروژه نیز ۱۲ میلیارد تومان است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان یکی از دلایل تأخیر در اجرای این پروژه را کمبود مالی آن دانست و گفت: اتمام پروژه منوط به تأمین اعتبار آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا