همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام : کلنگ احداث مرکز جامع درمانی و توانبخشی خیرساز هلال احمر شهرستان نطنز به زمین زده شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام : کلنگ احداث مرکز جامع درمانی و توانبخشی خیرساز  هلال احمر شهرستان نطنز به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی ساختمان مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام با حضور نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، امام جمعه، فرماندار ،خیر داوطلب هلال احمر نطنز،آقای جهانی و  جمعی از خیرین و داوطلبان هلال احمر شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، این مراسم همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، فرماندار ، امام جمعه و خیر داوطلب  جمعی از خیرین و داوطلبان هلال احمر و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد .

اساس و بنیان کار جمعیت هلال احمر نوعدوستی و کمک به مردم است و ارزش کار در این نهاد مردمی غیر قابل انکار می باشد .

در ابتدای این آیین نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش همه کسانی که در کسوت امدادگر، داوطلب و خیر با هلال احمر همکاری می کنند اظهار داشت : اساس و بنیان کار جمعیت هلال احمر نوعدوستی و کمک به مردم است و ارزش کار در این نهاد مردمی غیرقابل انکار می باشد .

دکتر مرتضی صفاری تصریح کرد : اگر این نهاد در بسیاری از حوادث در جهت رفع مشکلات مردم  ورود نکند ما شاهد عمیق تر شدن عواقب حوادث طبیعی و غیرطبیعی خواهیم بود و بنابراین حضور این سازمان در بسیاری از فعالیت ها ارزشمند و در عین حال ضروری است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آقای جهانی ، خیر و داوطلب نطنزی که بانی ساخت و تجهیز مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز می باشند تقدیر نموده و خواستار گسترش فرهنگ کار خیر و نیکوکاری در جامعه توسط مردم شد .

حضور و وجود خیرین و داوطلبانی چون آقای جهانی که مصداق کلام تعاونو علی البر و التقوی هستند برای جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند و غنیمت است .

 در ادامه این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه تقارن شروع این پروژه با میلاد مسعود کریم آل طه امام حسن مجتبی علیه السلام را به فال نیک می گیریم اظهار داشت : حضور و وجود خیرین و داوطلبانی چون آقای جهانی که مصداق کلام تعاونو علی البر و التقوی هستند برای جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند و غنیمت است و اینگونه مشارکت ها به واسطه جمعیت هلال احمر نقش بسیار مهمی در کاهش مشکلات و بازکردن گره از کارهای مردم دارد و امیدواریم شاهد حضور خیرین دیگر نیز در این عرصه باشیم .

دکتر مومنی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های فرهنگی و آموزشی برای جوانان در قالب طرح های بشردوستانه و خیرخواهانه آنرا مکمل فعالیت های امدادی و درمانی و توانبخشی دانسته و افزود : مراسم امروز در حقیقت میوه و ثمره بارز تاثیر این فعالیت های فرهنگی است که به همت والای خیر و داوطلب بزرگوار جمعیت هلال احمر امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری آن و بهره مندی مردم از خدمات این مرکز باشیم .

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه رمضان امسال در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان ،از خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در برنامه های جمعیت هلال احمر یاری رسان این نهاد مردمی باشند و به واسطه هلال احمر به مردم کمک کنند .

فرصت خدمت به مردم در هلال احمر توفیق بزرگی است که به کمتر کسی داده می شود و از این فرصت باید به بهترین نحو ممکن استفاده کرد .

فرماندار شهرستان نطنز نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی علیه السلام با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در موضوع کمک به بهداشت و درمان موفق بوده است اظهار داشت : هلال احمر مجموعه ای است که به سفارشات و تاکیدات ائمه معصومین علیهم السلام عمل می کند و این ارزش بسیار مهمی برای این نهاد مردمی است .

حسنی با اشاره به کار بزرگ آقای جهانی ،خیر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز در احداث این مرکز تصریح کرد : فرصت خدمت به مردم در هلال احمر توفیق بزرگی است که به کمتر کسی داده می شود و از این فرصت باید به بهترین نحو ممکن استفاده کرد .

گفتنی است مرکز جامع درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز در زمینی به مساحت 300 متر و زیربنای 900 متر مربع در سه طبقه به ارزش 10 میلیارد ریال در کنار مرکز اداری این جمعیت و با مشارکت خیر داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز، آقای نجف علی جهانی احداث و تکمیل خواهد شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا