چهارمین جشن خیریه “آوات” توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

چهارمین جشن خیریه “آوات” توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از برگزاری چهارمین جشن خیریه “آوات” توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ شهریار انصاری با بیان این خبر اظهار داشت: چهارمین جشن خیریه “آوات” با هدف حمایت از کودکان بیمار سرطانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان برای فراهم نمودن بستر شکل‌گیری و فعالیت کانون دانشجویی هلال احمر این دانشگاه و با بیان اینکه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان از فعال‌ترین کانون‌های هلال احمر استان به شمار می آورد تصریح کرد : در این جشن که بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند ،در آمد حاصله از این جشن به کودکان سرطانی اختصاص یافت .

انصاری با اشاره به اینکه 80 نفر از دانشجویان کانون دانشجویی در برگزاری این جشن مشارکت داشتند، خاطرنشان ساخت : 45 نفر از کودکان سرطانی به همراه خانواده هایشان در این مراسم شرکت کرده و یک گروه از این کودکان نیز به اجرای برنامه پرداختند .

گفتنی است رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ، معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان و رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر نیز در این جشن خیریه باشکوه شرکت داشتند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا