برگزاری دوره آموزش تخصصی پایه اقدامات پیش بیمارستانی در هلال احمر شهرستان اصفهان

پایگاه خبر ی ارک خبر-اصفهان:

  برگزاری دوره آموزش تخصصی پایه اقدامات پیش بیمارستانی در هلال احمر  شهرستان اصفهان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبر داد : دوره تخصصی پایه پیش بیمارستانی در جمعیت هلال احمر اصفهان با حضور بیش از 60 نفر از نجاتگران این جمعیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ،شهریار انصاری طادی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آمادگی و افزایش دانش فنی و مهارتهای عملی نجاتگران و عوامل امدادی می باشد اظهار کرد : دوره آموزش تخصصی پایه اقدامات پیش بیمارستانی در قالب کلاسهای تئوری و کارگاه های عملیاتی به مدت 40 ساعت  برگزار شد.

 

وی افزود : در این دوره مباحثی شامل کلیات تعاریف و شرح وظایف امدادگر پیش بیمارستانی،مدیریت صحنه،آناتومی و فیزیولوژی،مدیریت راه هوایی ،تریاژ در حوادث،ارزیابی و تثبیت وضعیت پزشکی مصدوم،مراقبتهای اولیه در تروماها،فوریت های طبی داخلی،محدودسازی حرکات و حمل مصدوم ،کار با آمبولانس و احیای قلبی ریوی برای شرکت کنندگان تشریح شد.

 

انصاری با اشاره به اینکه دوره آموزشی فوق الذکر به مدت 5 روز در نخستین هفته بهمن ماه و با حضور نجاتگران خواهر و برادر جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به صورت مجزا برگزار شد، خاطرنشان ساخت در پایان دوره در صورت کسب مهارت و توانایی های لازم و اخذ حد نصاب نمره قبولی، به فراگیران گواهینامه مربوطه اعطاء خواهد شد .  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا